Ezt neked írom abban az esetben, ha  – ne adja ég – kiég valamely izzó a verda fény-szórójában, és te kérdőre vonsz, hogy miért, s hogy történhetett és mi az a skandalum, hogy ne cserélem rögvest a hibás alkatrészt.

Az egész sztori Szigliget, és Ábrahámhegy között kezdett történetté kerekedni, mikoris azt fedeztem fel az éccaka kellős közepén, hogy bár haladok, de nem igazán tudom merre. Ez gáz. Nem, nem is itt kezdődött, hanem ott, amikor kiégett a jobb oldali fény-szóróm, pár héttel az események előtt. Cseréltem. Fájt. Egyrészt a régit még csak-csak kivettem, de az új égő berakásával gondjaim akadtak. Ugyanis egy, a kezednél két számmal kisebb résen – mi rés többször is irányt vált a kiinduló-, és végpont között – kell behelyezni az alkatrészt, minek kihelyezése ennél azért egyszerűbb, nem kíván precíz koordinációt. Én már akkor tudtam, hogy baj lesz, mert ezeket a cuccokat párban köll cserélni. Biza! Az egyik után hamarost jön a másik halála. Bármelyik is legyen az egyik.

Szóval, én nem láttam. Aztán a következő héten el kellett mennem ismét utazóra, honnan – többek között azért kellett távoznom gyorsabban, mint szándékom volt, mert tudtam előre, éccaka nem illik elindulni, mert nem fogok látni. Ugyanis, nem vagyok denevér. Az ultrahangos tájékozódásom, mondhatni, gyenge…

Az is megérne egy posztot, mikor Zap elmegy a lámpaboltba, izzóért. Mondom a pasinak, hogy H1 lesz, pár. És már adná is, mire elsírom magam, hogy valami olyat adjon, minek fényereje nagyobb, mint 1 kandela, és ne kelljen szétszedni a vasat, hetente.  Erre megáll a fordulásban, és elkezd kutakodni. Most vagy adott egy drága szart, mit már 22-en visszavittek, vagy becsületes volt a pali (ne röhögj, lehet….)

Szóval, kedves rendőrbácsi! Egy fényszóróban lévő izzó csere 17, két fényszóró esetén 23 darab, különböző méretű csavar, vagy nem csavar eltávolításával kezdődik. Ebből a két legfontosabb pont olyan – kerékív sárfogó dobja mögött – helyen található, ahol berohad, mert ott még a műanyag is berohad. Berohadt. Eltörtem. Kézzel. Mindkettőt. Idegből. Amúgy nem ment volna, mert gizda kistestű állatka vagyok.

IMG_1204

Nem egyszerűen berohadni úgy kell, hogy a csavaranyába belerohad nem csak a csavar, hanem az alátét is… De eltörtem, a kurvaanyját!

Miután egy “Gggrakkkkuuurvvaaanyádbaszodddd!!!!” ordítás keretében sikerült széttörnöm a cuccot, a másik már gyerekjáték volt. És még volt hátra 21. De minden fasza! A többi jött. Vagy hiányzott, mert a legutóbbi szerelésnél rosszul húztam, vagy csak egyszerűen kihagytam.

IMG_1206

Kedves rendőrbácsi! Az autó eleje Lebontva. Lökhárító, a lökös tartóelemei leszedve, lámpa kicsavarozva, kiemelve a helyéről.

A fenti kép bár nem mutatja be, de eskü, hogy itt boldog voltam. Az izzó(k) csere pikk-pakk. Kipattint, bepattint. Új csavarok beszerzése, a régiek kezelése már gyerekjáték. Gyakorlatilag 4 perc alatt össze lehet legózni a vasat. Szerszámok pakolása, cigi, kávé, még csináljunk rajta valamit, ha már itt áll az akna felett. És akkor rápillantok az asztalra, és kezembe fogok egy csavart.  Egy “Gggrakkkkuuurvvaaanyádbaszodddd!!!!” ordítás keretében jövök rá, hogy a kimaradt csavart csakis abban az esetben lehet visszarakni, ha újra lebontom a cuccot. Lebontottam.

Kedves rendőrbá! Az izzócsere nagyjából 3,5 órát vett el az életemből. Ha megkérdeznéd, hogy miért nem az utcán, éjjel, vészindexelve, akkor be kell hogy vigyél, mert előtte lefejellek. Szó nélkül…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com