A műszerfal kiszedésének, és a hűtő/fűtő egység cseréjéhez itt egy leírás, ha valaki nem találná (bár nem tudom, hogy Európában hány embernek fog ez eszébe jutni az elkövetkezendő 20 évben, míg ennek a típusnak az utolsó példánya is bekerül az örök nagy körforgásba, és turmixgépként nem végzi be sorsát).

Szóval, műszerfal ki. Ez azért jó buli, mert ha egyedül csinálod, azt hiszed nem lesz nagy gáz, hiszen 8-10 csavar, egy rakat kábeltartó patent, és ennyi. Na de amikor ki kéne emelni. Egyedül. Az egy igen vicces jelenet, mivel cca. 25 kiló, és mihez kéne egy 3 méretes kar, meg a képesség, hogy csuklóból emeld ezt a sújt, precízen. Ha nem vagy Reed Richards a fantasztikus négyesből, akkor ne vetkőzz, mert szopni fogsz. Szóval, nem vagy…

A hűtő/fűtő egység kiszerelése 6 csavar. Vagy hét. De nem is ez a pláne, mert guggolsz, térdelsz, nyújtózkodsz, CSAKHOGY van ugyebár kettő, azaz 2db légkondi gumicső, mit a motortérből le kell akasztani az egységről, mindez vízcső, illetve hivatalos nevén, rugós csőbilincs tart a helyén.

Akkor most kiemeljük ehhez a motort – gondolta Zap, és – belesírt a munkáskesztyűjébe.

Tehát, a cső csatlakozást a tűzfalra kell rakni, mert ki az a hülye, aki valaha, az autó egész élettartama alatt úgy döntene, ezt ő majd kiszedi. Ez innentől azzal a tulajdonsággal rendelkezik, hogy ezt egyedül törp papa képes kiszedni, mert ő épp befér azon a 2 köbdeciméternyi helyre, ahonnan egy fogóval meg lehet szorítani a bilincset, és le lehet húzni a helyéről. Négy darab kurvaanyázást követően irány a faszomtuggya bolt, és polcról leemel a bowdenes vízcsőbilincs fogó hatezerért, majd haza, és kb. 24 perc, 16 kurvaanyázás, két cigi kíséretében a csőről lekerült a fogva tartója.

Csakhogy….

Ez a gumitömlő akár bilincs nélkül is simán ott maradhatott volna a helyén csöpögés mentesen, az elkövetkezendő 3 évezredben, mert nem a vas tartotta a helyén, hanem a kor. A kor meg igen ragaszkodó állatfajta, így kijösszakurvaanyád kíséretében téptem le a régi hűtő/fűtő egységet a helyéről , minek hatására én boldog, ő meg törött lett, de ez többé nem befolyásolta azt, hogy haladhassak tovább a munkával, látván a fényt az alagút végén.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com