Amikor megcsinálja a paraszt a küszöböt, de azt nem venné észre, hogy még van vele munka… A tankoló / csomagtartózáramat ki a fasz fogja felfúrni?
Mert hát ugye én nem vagyok lakatos, de ha úgy gondolod, akkor elmegyek valahova ingyen dolgozni, míg ki nem tanulok egy pár fortélyt, és nyitok feketén egy műhelyt, majd óccsóért cserélek neked íveket, meg kalapálok, és én is elfelejtek felfúrni olyan alkatrészeket, mik felfúrás nélkül nem teljesítik a használhatóság egyetlen egy feltételét sem. Ha gondolod…
Hidd el, rohadt nagy élvezet úgy beállítani egy alkatrészt valahová, hogy talán itt van, ilyen messze a izéétől, ilyen magasságban, és ha elkúrom, akkor az bizony ott marad, mert mégis hogy helyezel inkább 6 mm-el feljebb/lejjebb/jobbra/balra két csavart, főleg úgy, hogy ehhez pont annyi szerszámod van, mi egy fúrógép, azt jóccak!?!
Hogy ezt miként sikerült elsőre beállítani, pont a gyári helyre, azt ne kérdezd meg. Totális mázli…
Ezek lógnak, bakker!
Arra kéne rájönni, hogy mi a francokat csináljak a hátsó lökhárítómmal…
Úgy néz ki, mintha meg lett volna törve hátulról – biztos meg volt – és eldeformálódott volna a lökös, mivel ahányszor ránézek, annyiszor nagyobb a rés a fém, és a műanyag elemek között. Most már annyira zavar, hogy inkább nem nézek rá.
Ez a sztori félretéve, mert most akkor foglalkozzunk inkább azokkal az átok vízlehúzókkal.
Amúgy ha valaki találkozna ezekkel az ütközéselnyelőkkel, mik tök ugyanazok minden 96-00 között gyártott US, JDM CIVIC esetén (csak más típusszámmal rendelkeznek annak érdekében, hogy megszopassanak), az MENTSEN MEG, mert nekem ilyenem nincs. (Mondtam, hogy szarrá volt egyszer törve ez a vas, bakker…)