Amikor azt mondja neked az autóvillamosságis, hogy át kéne beszélnünk azt a listát, mert vannak itt nem tiszta dolgok, akkor azt csináld, hogy az első mondatodban legyen benne min. ez: „viszem tovább, köszönöm a rám szánt időt” Ne vitatkozz, ne győzködj, ne csinálj semmit, menj tovább!

A vason elvégzendő villamosságis melók:

  • Komplett jobb oldali elektromos hálózat javítás. Nem mennek az ablakok, ajtózárak, stb.
  • Bal oldali első ajtót az előző, szerelőknek nevezett gyökerek fixre kötötték a csatlakozóból kirohadt kábelek miatt, ezt az állapotot vissza kell állítani, mert e nélkül a lakatos nem tudja levenni az ajtót
  • Az összes ajtóba kell egy 12V-os, leszigetelt végű kábel, mi a belső világításról jön le, és akkor kap feszt, ha ajtót nyitsz.
  • A hátsó két ajtóba kell egy-egy hangszórókábel
  • A műszerfal alatti – riasztósok által előidézett – kupleráj megszűntetése, felesleges kábelek kukázása, szar állapotban lévő vezetékek javítása.

Mi ebben a bonyolult? Baszki, itt a gályán a legkisebb elektromos szekrényben is annyi kábel, relé, PLC van, hogy a hondába akkor sem férne be, ha tetőig pakolnám, és ezt mondjuk két srác beköti egy nap alatt, mi meg felhúzunk rá egy olyan programot, mit még nem látott a világ, két napig teszteljük, és megy a cucc az örökkévalóságnak.

Erre nekem azt kell hallgatni, hogy nem tudja hogy fér be még pluszba kábel az ajtóba…

Könyörgöm, oldd meg! Ez egy kibaszott autó (lehetne roller is), ehhez nem kell 5 disszertációt írni, meg 20 év szakmai tapasztalatot szerezni! Vegyé bazdmeg X db csatlakozót, 40m vezetéket, azt blankoljál. Mert mondjuk ezért fizetek… Ha nem tudod mit-mivel, akkor kb. ugyanolyan hülye vagy a témához, mint én, és ha én ugyanolyan hülyét keresnék hozzá, mint én, akkor magam raknám össze.

Mondjuk én is fogom a nagy részét, de dolgozzon már a kezem alá, ha már ez a szakmája, basszus…

 

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com