Legutóbb be lett fejezve a szigetelés, mi – valljuk be – egy rohadt munka, és megéri a pénzt, ha más csinálja. No persze csak akkor, ha bele is teszi, illetve olyat tesz bele, ami nem fog lehámlani a függőlegesről, az első tavaszi napsütés hatására.

Foglalkozzunk tehát a műszerfallal, mert azt nagyon ki kell szedni, ugyanis megy kárpitozásra, de előbb van rajta egy rakat átalakítani való….

  • Az új középkonzol beépítése alkalmából a műszerfal tetején megszűnik a légbefúvás, tehát a rács funkcióját veszti, így vesszen
  • Be kell építeni egy kijelző az anyósüléssel szemben, amitől már akkor elkezdesz fázni, amikor belegondolsz, mennyire kell mindent kimérni egy olyan alakzaton, amin csak akkor vannak párhuzamos vonalak, ha te annak nevezed el őket.

De hát hogy néz ez ki????

A műszerfal alapja egy acél keret, mit ha jobban megnézel, akkor merevítő is egyben, tehát egy mocskos nehéz dög. Ezt a mocskos nehéz dögöt 20 év alatt elkapta a vakrozsda nevezetű szerzemény, és tényleg úgy néz ki, mintha a szemétből bányáztad volna elő. Lelkiismeretes elmebeteg viszont nem hagyja ezt ennyiben, mert… nem hagyja bent, és kész, így vakrozsdátalanítunk, még akkor is, ha nincs ilyen szó!

Konklúzió: SZÉP!

És akkor lássuk, mi is a további probléma!? Az új klímakonzol befúvó nyílásai középről eltolódtak jobbra, és megszűnt a két rács közötti szabályzó kar (amit soha nem használt senki), és ami a műszerfal tetején kialakított szellőzőből nyomta a levegőt…. az arcodba.  

Csak mondom, hogy 1996-2000 között a Honda 8, azaz NYOLC fajta klímakonzolt gyártott (még gyári navi is volt benne…), csak a Civic-hez. mi ránézésre is 4 típusú belső kialakítást takar a műszerfal mélyén… Öröm az ilyet átalakítani! Ha valaki még talál más változatot, akkor jöhet a jelzés.

Itt kicsit előreszaladunk az időben, mert ennek megoldását a kárpitosok végezték, méghozzá így:  

Két probléma pipa, jöhet a nagy falat, mert valahogy be kell szabnod egy kijelzőt a lufi elé, amivel mi is a gond?

  • A műszerfal nem egyenes, azaz a komplett egység bal oldala befelé, a középkonzol felé hajlik, és ha ezt a hajtást tartod, akkor a beépített kijelző úgy fog állni, mintha odaszarták volna.. Eredmény: gány…
  • Azért nem kéne senkinek ebbe meghalnia, szóval az egész szerkezetet úgy kell elhelyezni, hogy ha durran a lufi, akkor az ne küldje előre a kijelzőt, ezzel lefejezve a pácienst. Mert az már hogy néz ki???
  • A lufi környéki rész totális zsúfoltságot mutat, szóval ott van maga a szerkezet “az ablakával egyetemben”, a levegő befúvó cső, a kesztyűtartó zárszerkezete. Magyarán; nem vághatod mélyre a cuccot a műszerfalban…

Hallelujahhh!!!

Eszköz keresés indul! A befutó egy Lenovo Yoga Tab 3, mert 10,1′-os méretével tök ideál, van a hátulján egy fém lap, amihez ki lehet “kötni” azok ellen, akik egész véletlen benyúlnának érte, jó helyen van a táp, és amúgy röhejes áron csaptam le rá valamelyik aukciós oldalon (mert nagypapinak nem kellett a cucc). 

Mivel tápoljuk? Qi Wireless a helyes megoldás, igen, jól gondoltad. 2019-et írunk (akkor még nem), ki dugdos össze-vissza vezetékeket, töltésekhez!? Amúgy minden megeszi, nem kell kompatibilitási problémákkal küzdened, elmegy 100 évig, de addig meg úgysem használod. 

Hogy a picsába varrd be, ha épp nem akarsz kifizetni a bevarrásért egy vagyont, amit úgyis megbánsz, mert a köcsög úgyis el fogja baszni? Így:

Mondjuk kellett hozzá jócskán kétkomponensű anyag, felfedeztem a Loctite 3463-at, ami egy fém gyurma (beszarsz….), meg a csiszolás nyomorúságát, és mindenszart, ami ezzel szutyok melóval kapcsolatos, és akkor egyszer csak…

Tááádáááámmmmm!!!!

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com