Gondolta Zap, mikor úgy igazándiból végignézte a ajtó vízlehúzóit, miről azt kell tudni, hogy az UV sugárzással kevert hőingadozás, plusz az eltelt évek olyat tesznek ezekkel, mik hatására a gumis festékréteg megrepedezik, és leválik az alumánium felületről. Gáz.
Amikor a bontóban keresed a pótlást (eredeti új eszedbe ne jusson), akkor is csak kompromisszumokkal találsz jó, vagy majdnem jó állapotút. Én azt hittem, hogy sikerült beszereznem. Aztán most jobban megtakarítva rájöttem, itten baj van, mert amit csak nagy nehezen találtam meg, az is holnapra szar lesz, tehát cselekedni köll!
Zap a DIP világában
Hívják FullDip, PlastiDIP és akármilyen DIP néven. A lényeg az, hogy sok-sok rétegben felfújva kapsz egy gumi felületet, mi állítólag jó pár évig bírja a sugárzást, és ha valami okból nem tetszik, akkor – megpiszkálva – le is húzhatod a felületről. Onnan ismerszik még, hogy autótulajok ezt komplett autófényezésre használják, majd jönnek a fórumtémák, amik a szar magyar fényezőműhelyekről szólnak, kik nem a hozzávaló lakkot használták, nem a megfelelő mennyiségben, tehát lesz erről egy rakás horror sztorid.
Leszarom, más lehetőségem úgysincs, két doboz festék ára belefér a büdzsébe.
Vízlehúzó előkészítés, szóval takarítás, kiegyenesítés, letört műanyag fülek cserélése (legózás a régiekből), némi csiszolás, zsírtalanítás, maszkolás, jah, a tető koszorú lécek (így hívják? mától igen!) is kopottak, és igen, ott az a rohadt ablaktörlő kar, mit lehetetlenség volt lefújni úgy, hogy egy év alatt ne kopjon (szerintem olyan áramlási viszonyok vannak a szélvédőnél menet közben, mintha homokfúvóba keveredne az autó) a festék, tehát annak is nekiesünk. MOST!
4-6, vagy már elvesztettem a fonalat hány réteg, és kész. És semmit nem szerelhetek fel, mert annyi, de annyi munka van még hátra, hogy jajj…
És akkor legyen a következő képünk címe, a NE FÚJJ ÓRÁBAN, BAKKER!