Nem lett volna rá semmi okom, ha nem járok Csepelen, de mivel ott fejeztem be a napot, és ez úgy rányomta mindenre a bélyegét, hét akkor beszéljünk a bontósokról.
Igen, ide be kell írni hogy tisztelet a kivételnek, de erre menten rátérek.
Azt nem értem, hogy ebben a kurva országban miért érzik olyan nagy királyoknak magukat az eladók? Miből eredt a “most jó kirántalak a seggemből, és majd én megmondom, hogy merre van az előre, egyébként meg tudd, utálok itt dolgozni” stílus. Ezt már sikerült nékem munkaadóként is megtapasztalni, mikor a tyúk azon nyafogott, hogy nem keres eleget, nincs vendég, a borravaló meg borra sem elég. Hát azért, anyukám, mert egy hülye picsa vagy! Ez még nem lenne olyan nagy baj, de eme emberi tulajdonságodat nem hagyod otthon, a privát életedben, és valami – általam értelmezhetetlen okból kifolyólag – viszed magaddal arra a helyre, hol eme tulajdonság riasztólag hat azokra, kiktől függ a megélhetésed.
És bemész 100 helyre ebben az országban, és 97-ben az találod észrevenni, hogy nem te – a vásárló – vagy a csúcs, a szent, az örömforrás, hanem le kell menned kutyába, gyorsan elő kell venned a pénztárcád a kasszánál, azt húz tovább, mert zavarsz.
Tudjátok mit? Szopjatok le!
A bontósok amúgy sem a szívem csücskei, mert tudom, hogy milyen kibaszottat képesek kaszálni egy vason. Amikor büszke 4gen civic tulajként azt életem át, hogy egy picsa az életemre tör, és ebből kifolyólag kiüti alólam a vasat, az a mocskostolvajgyökér biztosítóval szerződött szemétláda 60rongyott fizetett az egészér – és még alkudni sem lehetett – akkor rendesen megutáltam a bandát, hiszen ennyi volt rajta a felni/gumi (sőt!), mit 17 perc alatt eladott, és akkor hol van még a hibátlan motor, váltó, szóval az az 5-6 kiló, mit még keresett rajta?
Innen is üzenem utólag, hogy “Nyald ki! Remélem gyógyszerre ment…”
Megmondom hogy kell viselkedni eladóként (lásd X. ker, Kabai utca)! Előveszed a listádat, ottan meglátják, hogy te vagy a VEVŐ, majd elvisznek egy bontásban lévő vashoz, ott elbeszélgettek különböző dolgokról (tudod, ahogy a felnőttek egy sör mellet), majd 7 perc múlva boltolsz egy olyan műszeregységet, mire neked tulképp semmi szükséged, csak magára a rajta csücsülő plexire. Kötözködhetnél, hogy akinek műszeregységre van szüksége, annak minek plexi – mert az csak a hülyéknek kell, azaz nekem – de nem teszed, mert totál közvetlen a hangulat. És ez így fasza! És akkor nem turkálsz a bontós zsebében, mert tudod, ő ebből él, és úgy néz ki, hogy jól csinálja. Legalábbis ügyfél szinten.
Majd átmész Csepelre, és szelíden kioktatnak bazdmeg, és épp csak a falra nincs kiírva, hogy “nah, még egy balek”, és mindezt egy íróasztal mögül. Kösz, de nem! Ha ez lenne az utolsó bontó a földön, akkor inkább vennék egy fröccsöntő gépet, megszerezném az alkatrészek CAD rajzait, és gyártanék magamnak cuccokat…
Amúgy ha valaki jár erre, és a következő cuccok valahol lennének elfekvőben, akkor itt a vevő rájuk.
És akkor jön a kibaszott nagy dilemma. A lakatosom aszonta, hogy kell két új bajos ajtó. Én nem hiszem, hogy kéne nekem két balos ajtó, szerintem csak nincs kedve rajta dolgozni, mert az ugye könnyebb, ha kicsavarok 6 csavart, meg vissza. Szóval, lehet, kell két ajtó, de egyáltalában nem biztos.
Mi van az első lökössel? Az első lökössel az van, hogy cserélném 99-00-ás darabra, mire aszonták nekem, hogy akkor kell cserélnem motorháztetőt 99-00-ra, meg lámpákat 99-00-ra. Én szerintem az faszság. Ha valaki be tudja bizonyítani képekkel, mértetekkel egyetemben, hogy nem csak a két felső (homlokfali) felfogatási pont az eltérés, akkor hálás lennék.
Ez volt ma. Amúgy meg van a küszöb (álltat, és majdnem olcsóbb, mintha bontottan vennéd a szart), holnap jön a többi, majd lesznek fotók.