Beszarsz! Délután megjött sms-ben a következő üzenet:

„Tisztelt Ügyfelünk! ùj VodaMail Felhasznàlòneve: xxxxxxxx, jelszava: xxxxxxx Levelezés elérése: www.vodamail.hu Beàllìtàsok elérése: cp.vodamail.hu”

Oké! Dzsaljunk fel, nézzük mi változott. Beállítások, elsődleges fiók, stb. irány a kliens. Totál M$ cucc az egész, oké, úgysem használjuk, irány a saját levelezőkliens, ott beállítani az új jelszót.

Beállít, nem tölt le. Beállít még egyszer, nem tölt le. Fel a Voda oldalára. Help!

  • Írja be a keresőszót.
  • Outlook
  • Nincs találat.

Fasza! Jobb oldalon észrevesz egy gyakran használt hibaelhárító tippsorozatot.

„Nem tudom lekérni letölteni Vodamail fiókom leveleit a levelezőprogramomba”

  • Oké! Klikk!

Jönnek a kérdések:

  • Előfizetéses kártyával rendelkezel?
  • Igen!
  • Előfizetéses kártyával rendelkezel?
  • Szopatsz? Igen, most mondtam!
  • Előfizetéses kártyával rendelkezel?
  • Rohadj meg! Azzal! Furcsa, vagy mi?
  • Megbizonyosodtál arról, hogy nincs számlatartozásod?
  • Igen!
  • Megbizonyosodtál arról, hogy nincs számlatartozásod?
  • Meg foglak hágni! Igen, megbizonyosodtam!
  • Megbizonyosodtál arról, hogy nincs számlatartozásod?
  • Anyád!
  • Érzékel hálózatot a készüléked?
  • Jah, arról nézem a kibaszott weblapot!
  • Megfelelő előhívóval (+36-tal, illetve 06-tal) tárcsázol?
  • Milyen előhívóval, te szerencsétlen hülye? APN címet használok, mi közöm a telefonszám előhívóhoz? Nem is árultok már évek óta olyan telefont, mi GSM-Data kapcsolattal dzsalna a Netre.
  • Végeztél ki-bekapcsolást a készülékeden?
  • Ezt a trükköt ha máshonnan nem, de a Kockafejekből már megtanulhattuk.
  • A hibaelhárító munkamenet időkorlátja lejárt. Kérjük, jelentkezz be újra.

Dögölj meg! Hova jelentkezzek be, te szerencsétlen hülye! Eddig sem voltam!

10 perc, és az üzleti csomagok között megleled a beállítást. Ha valaki keresi, akkor íme:

  • POP3 szerver neve: mail.vodamail.hu
  • POP3 szerver port: 995
  • A szerver SSL titkosított kapcsolatot igényel.

A következő a bejelentkezésed a saját fiókodba. Itt csekkolhatod a számlád, beállításaid, csomagjaid. A jelszót elfelejtetted, vagy nem is volt….. illetve régen még az ügyfélbiztonsági kóddal kellett belépned, de ez jelszóvá változott.

Nincs! Csináljunk!

Telefonszám, Üf. Kód, jelszó, jelszó megint.

(Csak szám lehet, és nyolc jegyű, tehát ha valami Vodás cimborádnak át akarod állítani az adatait, megváltoztatni a csomagjait, lekérni a részletes telefonszámláját, akkor szépen beírod a telefonszámát, majd a születésnapját jelszóként, mert mi más lenne a legjobban megjegyezhető nyolc jegyű szám? Idióták!)

Telefonszám, Üf. Kód, jelszó, jelszó megint, kész! Jön egy sms, az ellenőrző kóddal. Beírod. Azt mondod, hogy tovább. ÉS NEM TÖRTÉNIK SEMMI! Majd úgy két perc múlva kapsz egy üzenetet:

„A művelet végrehajtása során hiba történt. A regisztrációhoz / új jelszó beállításához szükséges adataidat hibásan adtad meg. Kérjük ellenőrizd és próbáld meg újra!”

Az egész procedúrát megcsinálod háromszor, majd bezárod ezt a szart, és beveszel két szem nyugtatót.

Én tényleg nem akarok bekerülni megint a Voda sajtófigyelőjébe. Tényleg nem! De ez botrány! Ennél még én is jobbat szarok össze, basszus… Vegyetek fel havi 5csillió forintért, könyörgöm!

Facebook Twitter Tumblr

7 Responses to Tisztelt Vodafone!

  1. Simon János Bálint szerint:

    A Vodafone amióta bevezette az Exchange rendszert, hát ***.
    1. MINDEN kütyümön be tudtam állítani a „vállalati levelezést”: 2 smartphone-on és egy tablet-en!!!
    PC-n, notebook-on, netbook-on, többfajta op. rsz.e-n, Windows 7, XP, magyar-angol és Outlook 2010, 2007, 2003-al próbálkoztam: hiába!!! Egyszer nekiszántam magam és rengetegszer hívtam őket: nem úgy van mint régen, hogy odaadnak egy szakit, még úgy se hogy kiemelt üf. szolg.-ot tudom hívni! Küldenek doksikat, videókat, amik semmit sem érnek! Hiába magyarázom, hogy nekem a vállalati levelezés az az, hogy minden eszközömön össze van hangolva a levelezés – döbbenetes hogy pont Outlook-al nem működik… Talán holnap ismét nekidurálom magamat, de előre látom az eredményt (higgyétek el, minden megfelelően csinálok,)!
    2. A POP3 és IMAP mostanában akadozik. Kiírja hogy nem megfelelő a titkosítás. ***!!! Emiatt nem kaptam meg több levelet. OK, a smartphone-okra, tablet-re igen, de nekem munkaügyben azok másodlagosak.
    *** Vodafone!!! :@

    • Zaphod szerint:

      Igen, nekem is akadozik a pop3.
      Én beraktam 3 perces frissítést, és úgy néz ki a cucc, hogy egy óra alatt a 20 lekérésből 10-15 csak sikerül, így talán megjönnek a levelek…
      Ha „kézzel” frissítek (outlook 2007 sp2), akkor szinte sosem jön össze a kapcsolat.

      Nem is próbálom megérteni….

      Nálam kb. két éve baszták ki teljesen a biztosítékot, mikor a szaros Huawei ExpressCard megjelent náluk, és két nap szarakodást követően elküldtek az „anya” oldalukra, mert ott hátha be tudok szerezni drivert, amivel életre keltem a cuccot.
      Nem jött össze.
      Visszakapták, és az ügyfélszolgálatos olyan mosollyal, és megjegyzéssel vette vissza, miben üvöltött az, hogy nem én vagyok az első, akit ezzel a szarral megvezettek.

      De az a baj, hogy egyik szolgáltató sem jobb… 🙁

  2. Simon János Bálint szerint:

    Én bizony az ősidők óta használom a Vodafone mobilnetet: a 2000-es évek elejétől, először egy (akkoriban csúcsmodell, a Playboy által év mobiljának kikiáltott és amúgy tényleg tuti) Siemens ME45-öt használva (hardveres!) modemként (kapcsolódva infra- vagy soros porton, előbbinél tudtad közben tölteni a mobilt ami nem ártott.) :)))

    Nekem eddig nem volt komoly problémám, néha „elment” a levelezés „de nem történt anyagi károsodás” (nekem ez a „saját céges” email címem)…

    Egyszer viszont No.-ból rendszeresen nem kaptam meg email-eket, pont munkákkal kapcsolatban. Hosszas „tárgyalás” után a Vodafone kérte a problémás email-eket, amit az amúgy elég ideges és hitetlenkedő partner elküldött (persze nem a 0670-es email címemre): kiderült, tényleg nekem van igazam és több hónapot jóváírtak 😀
    Most ezt a hozzáállást várom el tőlük, de a régi üf. szolg. „robottá változott” (nem foglalkoznak már veled szakemberek). Persze nem adom fel és ha összejön, tuti megírom, hogyan kell Outlook 2010, stb. alá belőni az Exchange-t :]

    • Zaphod szerint:

      Szerintem együtt kezdhettük. 😉
      Megszűnt a matáv kedvezményes net, és szinte semmi más alternatíva nem volt még akkor, legalábbis a környékünkön.
      Nekem egy SonyiEriccson SE volt az első. Ott is soros port, töltötte a telefont, és valami csoda volt a sebessége az akkori csúcs, 56k-s modemmel szemben, mert kurva jó tömörítési technikát használtak. 😀 Imádtam, és csak akkor volt vele baj, ha valami vasbeton cuccban használtam.
      Mindig fel kell röhögnöm, ha manapság azt hallom, hogy „lassú a net”. Azoknak lövésük nincs, hogy milyen sebessége volt egy 14k-s modemnek…. 😉
      Igaz, akkor még foglalkoztunk azzal, hogy minél „kisebb” legyen egy weblap mérete.

      Majd dobj ide is egy linket, ha sikerült megoldanod.
      Ha nem számíthatunk az ügyfélszolgálatokra (bármilyen cégnél), akkor legalább publikáljuk a köznek, hogy miként lehet megoldani azokat a problémákat, miket a pancser informatikusok generálnak egyes esetekben…

      • Sir Artemon szerint:

        Csak engem zavar, hogy ezzel ingyen dolgoztok a Vodának??? :-O

        • Zaphod szerint:

          Nem a vodának, mert ő így is, úgy is leszarja, hogy mennyire hatékony az ügyfélszolgálat, hanem NEKTEK!

          Szóval a bankszámlaszámom: 117731…..

          Lehet csengetni…. 😉

        • Simon János Bálint szerint:

          Pont ez a probléma kb. nálunk: ha ezt valaki „munkának” veszi .( Sok külföldi fórumokkal ellentétben nálunk kevésbé segítenek egymásnak a felhasználók!
          Azért sok jó példát látok: pl. bizonyos fórumokon (nem reklámozok*) sokan „dolgoznak” így… (*Na jó, pl. ami nekem nagyon jól jött: Prohardver – X10 mini pro és számos más fórum.)
          Ha van tudásom, akkor igenis megosztom mással. Önzetlenül. Van ilyen is 😀

Leave a Reply

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com