A „minap” egy roppant érdekes feladat elé állított a zéélet a gályán, ugyanis be kellett bizonyítanom azoknak, kik azt sem tudják merre nyílik egy kockás füzet, hogy 2+2 nem más, mint 4, azaz négy.
Roppant egyszerű dolgom volt, hiszen millió éve adom össze a kettőt a kettővel, amúgy néha meg is viccelt egy párszor, szóval ha másban nem is, a kettőben, meg a kettőben és ezek végeredményében holt biztos vagyok.
Amúgy megjegyzem, hogy most távozott az egyik fazon a gályáról az örök vadászmezőkre, 49 évesen, és biztos vagyok benne, az ilyen hülyéknek tutira benne volt a kezük korai halálában. Meg – mint megállapítottuk – annak is, hogy leszokott az alkoholról, de ez most nem releváns…
Szóval, düh kerített hatalmába, így levezettem az idiótáknak grafikonok, fényképes bizonyítékok, magyarázó szövegek garmadával, hogymiszerint kettő, nomeg kettő az nem más, mint négy.
Erre mivan? Felállítanak egy bizottságot (tíímet, vagy miaszart), minek egyik feladata nem más, mint a kettő meg kettő helyes elemzése. Erre engem meghívtak …. két (???) hete. Ott előadtam a nagyérdeműnek, merre nyílik az a bizonyos kockás füzet. Okosan bólogattak. Jegyzeteltek. Majd elhangzott, amire vártam: Nem lehetne három? Esetleg kettőésfél? Mert felülről jött az utasítás, hogy kettőnek kéne lenni. Egyébként meg valaki egyszer háromnak számolta, ugyan ezen eredményét soha többé nem tudta reprodukálni, de mégiscsak volt három…
Nem mondtam, hogy a kurvaanyátok, de azt viszont megjegyeztem, tök hülye az, aki ebbe belemegy, és ezen nincs mit tovább magyarázni, aki eddig nem értette meg, az innentől nem is fogja. Befejeztük a tárgyalást.
Tegnap jön egy levél, bazdmeg, nézzem már meg bizonyos helyzetekben, hogy valóban minden esetre igaz az a mondás, miszerint kettő meg kettő az négy.
Ebben a pillanatban kellett volna felmondani. Vagyis megszökni a gályáról, és vissza sem nézni. Hülyézni már ezeket nem lehet, mert az sértés a hülyékre nézve.
Sziasztok!
Ez kihagyhatatlan számomra 🙂
-20= -20 ugye?
16-36= 25-45 ez is igaz
16-36+81/4 =25-45+81/4 még ez is
10-es tananyag a teljes négyzetté kiegészítés 🙂 (Számológéppel ellenőrizhető, ha valaki nem emlékszik azon matematika órára, amikor ez elhangzott.)
(4-9/2)^2 = (5-9/2)^2 ( ^2= a négyzeten)
vonjunk gyököt mindkét oldalból, ekkor
4-9/2 = 5-9/2 mindkét oldalhoz adjunk 9/2-et
4=5 de ugye 4= 2+2 azaz
2+2=5 !!!!!
Na, most akkor mi is van??????:)
Üdv: egy olvasó:)
Most a kepletbol kihagytad a -36 es -45 teljes negyzette alakitasat. Azt hiszem, ez van. 😉
(a+b)^2= a^2+2ab+b^2 (nevezetes azonosság)
(4-9/2)^2=4^2 -2*4*9/2 +9/2^2
16-36+81/4
🙂
Nem ott van a bibi! 🙂
Azaz nincs is bibi. 2+2=5. 🙂
ŐŐőőő….
Most már mindent értek! A tííím nagy része is nő volt….
Igazán bocs, de magas volt a labda! 😀
Most miert? Kihagyta a negativ tetelt, csak csal kozben, mintha nem hagyta volna ki. De most nem vezetem le, na…
🙂 Ilyenek a nők. Mindent megmagyaráznak.
De
(5-3)^2 nem = 5^2-3^2 !
(2)^2 nem = 25-9
hanem (5-2)^2= 5^2 -2*5*2 +2^2
azaz (3)^2= 25 – 20 + 4
9 = 9
UGYE, HOGY UGYE?! 😛 😀
Mindent megmagyaráznak, de legalább jól. Vagy ha nem, akkor felveszik a magassarkút. 😉
Na, ugye-ugye! 🙂
Ezennel várom Zap újabb, számára teljesen érthetetlen -de a nők számára teljesen egyértelmű- problémáját. 😉
Ooohhhhkérem….
Ez egy kimeríthetetlen téma! Lesz róla poszt, minden bizonnyal. 😉