Ellenzékben: „Gyurcsány Ferenc és kormánya versenyt hirdetett a benzin és az euró között, melyet végül a benzin nyert meg azzal, hogy elérte a lélektani határt, azaz a 300 forintot.” Forrás:
Szijjártó Péter 2011.július 27
Kormányon: „Ha van ember, akinek vajmi kevés köze van a benzin és a gázolaj árának alakulásához, akkor az a nemzetgazdasági miniszter, ugyanis egyértelműen világgazdasági tényezők befolyásolják az üzemanyagok árát”
Kedves Péter!
Dögölj meg! Tudom, hogy csak egy csicska vagy, ki azt mondja, amit mondanak, hogy mondjon, de hát most nem jut eszembe senki más, kinek azt lehet mondani, dögölj meg, így hát kedves Péter, dögölj meg!
2006-ban nekem egy tank benzin 12 rongyba fájt, most 17-be. A pályamatrica 1650-be, most 2975-be. Szóval, egy Budapest – Vásárosnamény – Budapest 13650 kemény, kopogós forint volt, most 20015 forint. A gyengébbek kedvéért, a kettő közötti különbség 6365 forint.
A MOL-ban az államnak 21.2% részesedése lett 2011-ben, szóval lassan beleugathat a gyártás, és forgalmazás árképzésébe (főleg, mert dugig van a vezetés volt kormánytagokkal), és ha megszorítás, akkor legyen ott is, ne 172 forintot keressen literenként, hanem legyen mondjuk 150. Az EU-s szabályzások beleugatnak az üzemanyag árak adóterheibe, viszont ha a minimumot tartanánk be, akkor úgy 94 forintot lehetne spórolni literenként. Ez azt jelenti, hogy tulajdonképp semmi nem akadályozza meg a kormányt, hogy ismét 300 forint magasságában legyen az üzemanyag ára.
Pluszban, ha lenne egy olyan kormány, kinek van esze, akkor rájöhetne, már tavaly nyáron elértük az üzemanyag árak lélektani, 380 forint környéki határát, és innentől kezdve amennyit emelnek, annyival esik a fogyasztás, szóval nemhogy nem jön be több pénz, de egyre kevesebb csorog a kasszába.
Ha az ember gyermeke leteszi az autót, akkor ugyebár nincs benzinadó, nincs útdíj, kevesebb az autó eladás, kevesebb a szerelés, az alkatrész eladás, növekszik a kenyér ára a szállítási költségek miatt (is), miből kevesebbet vesznek, a vállalkozások megszorítanak, a fuvarozóknak ha még meg is éri, de nincs mit fuvarozni, az elbocsátásokról már nem is szólok, hiszen a nem vásárolok az mi mást hozna magával, mint azt, hogy akkor a vállalkozások nem tudják kitermelni a munkaerő költségeiket. Szóval, nem értem.
És ahhoz nekem nem kellett közgázra járnom, hogy ne értsem, baszki, mert aki oda járt, az sem érti!
De aztán tovább megyek, mert a sok agymosott, visszatrianonozó jobbikos faszt sem értem. Mennyivel szimpatikusabb lenne, ha naranccsal dobálódznának a MOL, és a parlament előtt, minthogy EU-s zászlót égessen egy olyan agybeteg barom, aki havonta az EU-tól kapja a két millás fizetését, plusz úgy másfelet költségtérítésként, és hatot, egyéb kiadásra. Nem értem! Ha utálja őket, akkor mondd már meg nekem, hogy mi az anyámért nem fogja meg azt a 30-32e eurót, és égeti el a zászlóval egyetemben? Mert akkor talán hiteles lenne? Ugyan… A hitelesség szó ebben az országban már csak az értelmező szótárban található meg addig, míg szeretett vezetőnk el nem jut a nyelvreformig…
Maradjunk annyiban, hogy kedves Péter, dögölj meg!