Ha mondjuk Petike nem juttat be az AMTS-re (ra) ma, ………….. akkor is bemegyek. Ez kb. olyan lehet nálam, mint annál a napi négymillió magyarnál, aki épp valamelyik szappanopera, vagy valóságshow bámulásával basszák el az időt, szóval annyira szar, hogy már nézni kell.
Volt három szép JAG, egy tuti Mini, és egy Aston. Emellett volt egy szép színű Honda, mire ráragadt egy neonszínű ruhában tekergőző csaj, és az istennek sem húzott volna arrébb….
A kiállítás legszebb autója pedig (az 5 angol szekéren kívül… jóóóó, volt ott egy Karmann Ghia is) az a Peugeot RCZ volt, ami a kiállító pavilon mellett parkolt, csendben, magányosan. Köszi… Azt hiszem ez elmondd mindent a magyar, osztrák, szlovák, lengyel, akármilyen közeli népcsoport teljesítményéről az autó építés, tuning és hasonszőrű műfajban, azokról már nem is beszélve, kik beengedték oda őket.
Szóval, lövésem sincs, hogy minek járok oda, évről-évre. Még a csajok is ugyanazok voltak, mint tavaly, és mint az összes, utóbbi pár év kiállításos, pózolós buliján. Így belegondolva… 30 év múlva, amikor kimegyek, akkor is ők lesznek? Remélem síruhában, és bukósisakban…
Végigcipeltem 5 kiló fotós cuccot azért, hogy lőjek 3, azaz három darab képet.
Ps: És kint volt Karotta kalandos Datsun 360Z-jeeee. A poén az egészben, hogy ez ma az ország leghíresebb épített autója és ennek dicséreteként, a kiállítóterem legszarabb részében helyezték el.
Made in Hungary
A motor tényleg szép.
Igen, nagyon igényes darab volt, tele apró, érdekes részletekkel. 😉