Majdnem rímel is, mi? Sőt!
Fél füllel megvolt? Én még mindig nem kapcsolom be a TV-t, mi az állítólagos híreket szolgáltatja, ez sem onnan érkezett, de ezek a rohadék politikusok minden csatornán becsúsznak, most mondd…
Asszongya a hülye Novák, hogy kvóta köll! Még mindig nem hallottad? Becsokizol…
Szóval, a Novák az mondja, hogy a zsidók kezében van (tényleg ezt mondta, tényleg abban, de akkor mi van?) az aktív mozitermek 80%-a, kicsiny hazánkban. Rettentő, mi? Elgondolkoztál azon, a hagymát aprítva, hogy nem is attól sírsz, hogy a S-1-propenil-cisztein-szulfoxid hipp-hopp, egy enzim hathatós közreműködése során illékony propántiol-szulfoxiddá bomlik, azt az meg nedvvel érintkezve propanollá, kénsavvá és hidrogén-szulfiddá hidrolizál, mit a szervezeted bazi gyorsan hígítani akar (egyébként ezért sírsz, mint az állat…), hanem azért, mert a zsidók átvették a hatalmat a mozivászon felett?
Neeeemmm???
Akkor most megváltoztattam az életed! A zsidók lenyomják az ART mozikat. Most már tudod!
A Newsroom-ban volt egy hatalmas jelenet! A csapat azon dolgozik hónapok óta, hogy megtartsa a republikánus párt választási vitáját. A cél nem más, minthogy (nah, most meg én sírok, hogy az én életemben ez a fikció nem fog valósággá válni országunkban) szembeállítsák a politikusokat a saját hülyeségeikkel, megmutatva ezzel a nézőknek egyrészt a hiteles tájékoztatás mintapéldáját, másrészt segítsenek a választóknak kiszúrni a hiteltelen politikusokat. A nagyjelenetben a párt kommunikációs góréja kiakad, letiltja a cuccot, mire a kollegája kérlelni kezdi, mivel ez a legjobb megoldás arra, hogy lekapcsolják a „bohócvonatot”, így azt vigyék a választásra, ki meg is érdemli.
Szóval, a 2010-es, magyarországi választások alkalmával sem lett lekapcsolva a bohócvonat. Így jártunk. Az a Novák bejön a küszöb alatt is, basszameg….
Egyet kéne megtanulnia a hülyének. A filmgyártás mindig is a zsidók kezében volt. Az ő kezük, pénzük által épültek fel a filmgyárak, születtek klasszikusok, kultikusok, és a többi –usok. Elvitathatatlan a hatalmas szerepük abban, hogy a világ megismerje a mozi élményt és ezzel egyetemben, milliárdnyi nevetést, örömöt, izgalmat, könnyet facsarjon ki a nézőből, az utóbbi 100 évben.
Miért kell zsidózni ennek a baromnak? Tudom miért, de MIÉRT?????
A hülyéje ilyenkor legalább elővenné a törikönyvet, és megnézné, hogy milyen katyvaszt okozott a 30-as évek Angliájában a kvótarendszer. Mert erre nem a Novák jött ám rá… nemám! Csakhogy míg a csatornán túl, maga a filmipar volt a lényeg, addig itthon a nacionalizmus a hajtóerő.
Mert mondjuk azt, hogy kvóta. Oké! Mondjuk azt, hogy születik egy második Korda, ki újító, lángelme, és vonzza be a filmgyártásba a hihetetlen (értsd: hiiiihhhhetetlen) összegeket. Mondjuk azt, hogy a mostaniak mellett kirobbannak a földből a filmstúdiók, ezekkel együtt a munkaerő. És akkor mi történik? Semmi, mert pont azt a szart fogják gyártani, mint most. Jó, lehet, hogy pár évig nem azt a szart, lehet, hogy egész véletlen felkérnek jó forgatókönyv írókat, lesznek olyan producerek, kik szabad utat engednek a rendezőknek, és lesznek olyan színészek, kik nem attól nagyok, hogy ők színházésfimművészetinvégeztekagézabácsinál, és bekerültek a zertéleklub reggelijébe, azt celebek lettek, és ezeket már lehet filmvászonra is vinni, hanem azért, mert hitelesen tudnak játszani. Tehát, mondjuk azt, hogy ez így működik. Mondjuk azt is, hogy az országhatáron túl is sikeres lesz egynéhány magyar mozi. (nem szívtam be!!!) Meddig tartható ez? Talán több, mint egy évtizedig. Ekkor jön a történelem, és újrajátssza a sztorit. Egyre több film bukik be, egyre több hitel marad fedezetlen, és hipp-hopp, a filmstúdiók már néptelenednek is, és az egész kurva ipar, mi a mozivászonra épült, állástalan marad.
Szupi! Természetesen a zsidóknak itt is benne van a kezük a sztoriban, mert képzeldmááá, hogy a nagy víz túloldalán, 162000× nagyobb szellemi tőkéből gazdálkodnak a mocskos hálivúúdiak, azt azok még összefognak Kanadával, aztán még megveszik a francia, német, dán, akármilyen újraforgatási jogokat is, és jól legyakják sztoriban, látványban a mi hatalmi törekvéseinket a fim készítés iparában.
Nekünk NEM KELL saját filmeket készítenünk! Mivel az utolsó magyar film, mi újat hozott, és durranást, az a Kontroll volt, 2003-ban. Ez 100 millába került, magyar, kopogós forintban, és világszinten úgy 282 millát termelt. Azt viszonhallásra! Őrizzük meg emlékünkben úgy, mint Antal Nimródot, ki többé csak szart volt képes összehozni, de azt legalább hírős színészekkel, és kurva drágán (a két utolsó filmjében a büféknek külön-külön nagyobb költsége lehetett, mint a Kontrollnak áleszcuzáámmen!).
Majd akkor kell magyar filmgyártás (folyamatosan saját gyártásról beszélek, és nem az iparosmunkáról, mint az igazi mozi készítőknek végzünk occsóért, és ez jelentős különbség!!!), ha bemennek a nézők a mozikba. Majd akkor mennek be a mozikba, mikor leesik az álluk a magyar filmektől. Majd akkor esik le az álluk a magyar filmektől, ha….. Nah, ezt én már nem érem meg, és erre akár az életemet is ráteszem….
Uuppsszz…