Első blikkre benyögöd a választ, „Höjje…. négy kereked van, mennyi kéne?” Kettő! Ne kérdezd, nem tudom miért… Jah, de tudom. A precíz sváb aszongya, hogy minek négy, amikor ugyan úgy fognak kopni tengelyenként a fékeid, szóval elég oda 1-1 darab is. Ne kötözködj, igen, lehet hogy átmész egy macskán, kinek alsó állkapcsa belemar a féktárcsába, és az viszi magával a fékbetéteket is, de ennek valószínűsége a nullához konvergál. A sváb szerint… Tehát, ha valakinek kéne egy hátsó fékkopás visszajelző „szenzor”, akkor forduljon bizalommal a szerkesztőséghez, ugyanis van. Ez még azért is röhejes – neked – mert én biza szétbontottam a kurva seggét azért, hogy betegyem oda azt, aminek nincs is ott helye. És akkor most gondolj bármire….
Nomeg azt sem értem, hogy ennél a német izéénél ugyan miért köll 5 db. TORX fejű csavarral lerögzíteni a levegőszűrő tetejét? Mitől félsz, bakker, ellopják a szűrőd a vad hordákban utcákat ellepő török vendégmunkások? Ellenben az olajszűrő egy műanyag házban van, illetve egy műanyag ház van rácsavarozva, ami azért jő, mert biztos 29-es krova fej kell hozzá, és biztos 28-30-as van otthon. A 29-est elhagytam a nyomatékkulcsommal együtt még a tartárjárás során, amikor egyik bokorból a másikba menekültünk a néppel, mi meg ahhoz kéne, hogy ne roppantsam el a MŰANYAGOT, hogy verjem beléd…
Japp, és azt írja a gépkönyv, hogy a cuccba 4,2l olaj kell. Ne hidd el! Az csak egy nemzetközi összeesküvés szövevényes hálózatán keresztül tudatba égetett izéé, ami azért van, hogy megvegyél plusz 1l-t a 4l-es kanna mellé, mi kétezer akányhányszázzal megdobhassa a büdzsét, mert természetesen BMW ajánlású lószar kell bele, az átlagos tevenyáltól prüszkölni fog…
Minikarbantartás rulez!