Mert az!
Figyelj, tegnap azt mondtam, hogy igen, akkor is lefaragok 20rongyot a jövő havi számláimból, ha kiönt a Duna, és elmossa az összes utat a multik ügyfélszolgálataihoz, mit zulu harcosok védenek mérgezett lándzsákkal, hogy be ne jussanak az ügyfelek.
Két szolgáltató, nevezzük nevükön; Yodafon, és nagyTestvír.Zap be, asztalhoz / pulthoz leül /támaszt, majd közli, hogy most faragunk. Nem játssza a hülyét, mert hülye, tehát fingja sincs a különböző csomagokról, akciókról, lehetőségekről, de nem is akar tudni róluk. Egyszerűen nem férkőzik be az agyába eme információ. A túloldalt komoly, magázódó stílus, mitől történetünk hőse a falnak megy, de nem adja fel elveit, akkor sem fogja lemagázni a vele egykorú, vagy fiatalabb srácokat, csajokat. És akkor magyaráznak, mutatnak, elemeznek (kiscsaj néz ki a fejéből, mikor azt látja, hogy múlt hónapban 14db. telefonhívásom volt, és 17db. sms-em), minek eredménye csupán csak holmi közönyösségnek álcázott érthetetlenség, majd mindezt megunva, kifejtés arról, hogy teljesen kínai az összes mondatuk, és csak árakat mondjanak. Siker! Totális. Lényeg a lényeg, gyorsabban lehetett elintézni az egészet, minthogy ez ember gyermeke reggel 10órakor átjusson a kispesti europarktól, a 14ker. Dévényi útra. Ha ezt valaki 10évvel ezelőtt mondja, hát én előbb szemen köpöm – mert hazudik – majd kiröhögöm.
És miért félig üres?
Legyen most az, hogy megosztom a tegnapi sms üzeneteimet a nagyvilággal.
9:50 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az általad kért szolgáltatást aktiváltuk. Vodafone
Zap félmosoly, bölcs bólogat.
11:35 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(???)
11:53 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Nah… vegyél vissza)
12:21 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Haggyámáááá!!! Ha a nőm lennél, most rúgnálak ki!)
12:36 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Telefon felkap, 1270 hív, nyomja meg a…és a, # gombbal visszatérhe…, nyomja meg a… AGGYÁMÁÁÁ EGY EMBERT, KÖCSÖG! Letesz, leszar.)
12:54 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Telefon felkap, 1270 hív, nyomja meg a… # vissza, nyomja meg….nyomja meg…nyomja meg…. ANYÁD!
– Jó napot kívánok! XY vagyok, miben segíthetek?
– Ben voltam, átírattam, aláírtam, most sms, HELP, faszom kivan!
– Nézem, nem találok hibát. Pillanat… Még egy kis türelem… Pillanat… Még nézem… Úgy látom minden rendben. Ha probléma van a szolgáltatással, NET-el, akkor várjuk hívását.
– Kösz! Hello!)
13:12 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Fel a netre mobillal, műxik. Be a netes üf-re, agyi ödéma lép fel a voda weblapjától, megtalál aktív, inaktív dolgokat, minden rendben)
13:28 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Megöllek, geci!)
13:49 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Kikapcsolnálak te rohadék, de várok egy telefont!)
14:15 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Anyád!)
14:45 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Megőrülök! Be akarod hozni az év elmarad, bejövő üzenetmennyiségét? Szarul csinálod! Nem azt írod, mit szeretnék olvasni!)
15:33 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Holnap bemegyek, és megölök valakit!)
16:12 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(Kapd be!)
16:59 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone
(……)
Jóreggelt Magyarország!
Én az elmúlt 3 napban a telenortól kaptam kb. 20 sms-t azzal a szöveggel, hogy Telenor. Nagyon örültem neki. Mi bajuk van ezeknek?
Nehogy elfelejtsd mi az új nevük… 😉
Hát, kapják be. Rosszabb, mint egy hibás vibrátor… :U
Bár, fogalmam sincs, az milyen, de csak rosszabb lehet. 😀
Pedig már majdnem rákérdeztem, hogy az meg milyen! 😀
@Zaphod Szerencsére minimálisan szorulok rá elektromos eszközökre. Én megelégszem azzal, amit a Természet ad nekem… 😀
😀 Erre mondja néha egy nagyon fontos ember az életemben a következőt: „Azért legyenek titkaink egymás előtt!”
😀
@Zaphod B. csak ennyit szokott: Too much information. 🙂
Az! 😀