Elkövettem egy hibát. Beléptem az online ügyfélszolgálatba, megadtam azonosítómat, jelszavamat, megvártam, míg végbemegy a beléptetési procedúra, majd arra vetemedtem, hogy megpróbálkozzak a villanyóra állásának beírásával. A funkció eléréséhez tartozó hivatkozás nem aktív. Ráklikk, erre közli, hogy nem léptem be. De mondom, hiszen ki van írva a lapra, hogy bent vagyok, és aki bent van, az nem más, mint én. De nem, nem vagyok bent! A többi 3 böngészőből kettő nem volt alkalmas az ELMŰ lapjának látogatására, a maradék ugyanezt a hibát produkálta.
Megjegyzem, hogy 2013-at írunk. Szóval, olyan duma nincs, hogy a böngésződ nem alkalmas a lap látogatására. Olyan van, hogy bocs, de szarunk a fejlesztésre, amúgy milliárdokat húzunk le az emberekről, de nincs pár szaros fillérünk, hogy kibasszuk azt az ósdi szar felületet, mi a kommunikációt biztosítja a felhasználó és a központi adatbázis között, mert ezt még a pistikének a kollegája rakta össze 1987-ben, és jónak kell lenni, ha meg nem, akkor használj Explorert, mert azon minden elmegy még 2025-ig, aztán úgyis bedől az M$ (vagy a tisztelt fogyasztó egzisztenciája). Kicsit összekapom magam, meg van elég kávém, akkor én megírom ezt a szutykot…
Bemegyek a céghez, majd ott. Hiszen lehet, az otthoni cuccaimban lépet fel valami anom-ália. Ottsemnemvagyok belépve, mikoris de! És akkor jött a hiba. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hol Juharfalvi Sípos Rozália, született Kárpátaljai Györgyné vette fel a telefont, és közölte, megy az online ügyfélszolgálat (Mi mást vártál? Majd bevallja, hogy az egész egy rakás fos?), biztos rossz helyen léptem be. Az meg van? Tudod, azaz induló gyomorgörcs. Mikor biztossá válik, hogy innentől a játék veszve van, akár a nyilvánosság teljes részvétele mellett locsolhatod magad nyakon benzinnel, vehetsz szádba egy cigit, majd csattinthatod fel az öngyújtót, akkor sem fog megoldódni a probléma, sőt, a probléma megoldásának kísérlete sem fog megvalósulni, semmilyen szinten. Lecsaptam volna egyből a kagylót, de mivel a kagyló szerves része a telefonomnak, annak javítási költsége pedig a húbazdmeggel ér fel, bónuszból még gyerekszobám is volt, mi miatt nem csapjuk rá éltes hangú asszonyokra a telefont (nagyon), így végighallgattam, hogy mit nem csinálhatok jól, egyébként meg nem tud segíteni.
Gyakorlatilag… matt!
Én ilyenkor szoktam billentyűt ragadni, megcímzem az ügyfélszolgálatot, a bejelentőt, a hivatalos igazgatót, és a FOGYASZTÓVÉDELMET, láthatóan egy címzett mezőben. Leírom, hogy ezt olvassa mindkét fél, megírom a sztorit precíz adatokkal, nevekkel, és kérem, hogy mihamarabb járjanak el a problémám terén. Gyönyörű válaszokat és azonnali megoldásokat kapok. No offense. 😉