…posztolok é valamit, avagy sem, de most már jelentősen bassza a csőröm, hogy nem tudok – vagyis azt nem, amit szeretnék.
Kedden berohanás egy 2 terrás WD MyBook-ért, mert minden helyem elfogyott, már az év közepén is pakolgattam, törölgettem, és most jött el a patthelyzet. Este egyik MyBook-ról 290 GB adat átmásolása az újra, mi 5 órámba telt – ez kb 16 Mb/s-es adatátvitelt jelent, szóval maga alá hugyozott az USB driverem is – , és erre ráböktem a „régi” tárhely defragra, ami lassan 24 órája megy, és az 1,5 TB adatsikálás 16%-ánál tartok…
És még lövésem sincs, hogy win7 legyen a vason, vagy vegyek egy nagy levegőt, és kezdjek áttérni 10-re…
Amúgy volt ma még biztosítós ügyintézés, az auclandi, két napos csomagkésés miatt, ami roppant vicces, mert látom, megint itthon vagyok, és itthon valami okból kifolyólag…
Most képzeld el, hogy kötsz egy biztosítást majd’ egy hónapra, mi tartalmazza a tűzkárt, vízkárt, oszkárt, és e mellett még a csomagkésésre is fizet. Ez cca 30 rongy – még jó, hogy lehet kapni…
A csomag késik két napot, mit hazajövetel után kell ügyintézni, mire van öt napod. Az Allianz aszongya, hogy ebben az esetben nincs online ügyintézés, ezt a legközelebbi irodában kell lezsírozni. Gondolod, mert speckó cucc, meg sok jegyzőkönyv, asztal fölött krokodilkönnyek, egyéb színészi tehetségek villantásának kötelező kűrjeit kell lefutni.
Ahha… beesel a lepukkantba, az ügyintéző épp nem találja a dossziéjában azt a három oldalnyi papírt, mit ki kell töltened saját kacsóddal – neki ez 13 perccel menne gyorsabban, csak épp el van foglalva a fejéből való kinézéssel – , majd lefénymásolja a papírjaidat, mit részletezel (két zélandi jegyzőkönyv, beszállókártyák, jegyek, fasztuggya), és a végén rákérdez, hogy nem e próbáltam e meg ügyintézni zélandon.
?????
Mondom, ott a jegyzőkönyv. Mi mást kellett volna csinálnom? Jahogyaaaaz? – mondja ő. Akkor az angol nyelven készült?
Nembazdmeg, hindiül. Eeeehhhh…..