Akkor ismételjük át a jobbra tartással kapcsolatos tananyagot, mert tavaly óta semmi nem változott. Pár hete Szigligetre menvén 20 perc fékezgetést és az ezzel járó őrületet követő döntésem az lett, hogy a belső sávból kimentem a külsőbe, ott megelőztem 40 autót (és nem követtem el közben gyorshajtást), majd visszamentem a belsőbe. És ezt nagyjából háromszor csináltam meg a 71-es lehajtóig, mitől 800 méterre úgy döntött egy autó, hogy inkább leég, és ennek köszönhetően a pálya korlátjának dőlve töltöttem el vagy egy órát. És akkor megírhattam volna ezt a posztot, de ami késik… Itten van akkor az ismétlési anyag (és jó lenne ebbe tényleg sokan beszállnátok, mert akkor talán egy ember majd tudni fogja, miként közlekedjen az utakon): https://zzzzuuuppp.hu/haromsavos-autopalya-kozlekedes-tananyag-magyaroknak/
Követés Twitteren
My TweetsInstagram
- Por-Tréé...
"Tíz éves vagy, és bamm… ott áll a halál. Fel kellett nőnöm. Nem volt könnyű. Autóverseny, dohányzás, ivászat, lefeküdtem minden kapható lánnyal. Ostoba, veszélyes élet. Aztán tizenegy lettem."
A folytatás pedig... Aztán van itt még…
Ha privátban szeretnél velem….
- afrika autó Budapest eastafricandiscovery Facebook fidesz fotó idióta idióták jobbik Jordan Jordánia karácsony kérdések közlekedés lmp meló Michelisz Mozi NFL nő Olimpia 2012 orbán orbán viktor politika pénztárgép road trip roadtrip ruanda selmeczi Sorozat spam szigliget t-home totalcar tűntetés uganda utazás verdikt vodafone választás választások 2018 WTCC wtf új-zéland
Legutóbbi bejegyzések
- 22 év…. És nem azért lépsz le, mert szar, hanem azért, mert nem akarsz Jászai Gellérteknek, meg faszom NER oligarcháknak közvetlenül pénzt adni!
- Közérdekű poszt – Meddig engeded aput autóba ülni?
- Afrika – Verdikt. Tehát, hol is a helyed a világban, és mennyit kell költened arra, hogy ez a kérdés csak még nagyobb dilemma elé állítson?
- Afrika – Jhaahjj… Kairó, te vagy a… És akkor tényleg zárjuk le ezt az utat.
- Afrika – most már tényleg az utolsó nekifutás, és indulás… tovább!