Az alábbi levelet a Magyar Telekom Nyrt., és az összes most gyorsban feltúrt hatóság fogja megkapni holnap reggel, ugyanis végképp elszakadt a cérna. A legutóbbi ügyfélszolgálatos megkérdezte azt, hogy miből vagyok, amiért ilyen udvariasan tudom kezelni az alábbi szituációt, mire azt mondtam, hogy …. nem tudom mit mondtam. Egy dologban biztos voltam, illetve ahhoz próbáltam tartani magam – eddig – , hogy ordítozással még semmiféle történetet nem sikerült jól megoldani, a történelemben. Mára nem tudom, hogy miként álljak a témához, az viszont biztos, hogy már fáj a fejem attól baromságtól, ami ebben az országban folyik, kb. minden területen.

Ha valaki ezt elolvassa, és meg is érti, annak jövök egy zacskó gumicukorral…
Lássuk:

Tisztelt Magyar Telekom Nyrt.!

Írásban fordulok önökhöz, a lassan 5 hónapja zajló anomália, bohózat, szürreális események feloldásával kapcsolatban, mi a vállalkozásom által igényelt szolgáltatások kapcsán felmerült.

A részemre nyújtott szolgáltatások adatai:
Név: XXXXX XXXX
Cím: XX XXXX XXXX XX XXX
Telefonszám: XXX XX XXXXXXX
E-mail cím: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Üzleti csomag (2012.06. 04-től, máig lezáratlan dátumig) ügyfél azonosító: XXXXXXXXXX
Otthoni csomag (2014.08.02-től) ügyfél azonosító: XXXXXXXXXX

A XX XXXX XXXXXX XXX XXXX. alatt lévő üzlethelyiségembe 2012. 06.04-től (csaknem másfél hónapnyi telefonos egyeztetéseknek hála…) két éves hűségidejű üzleti csomagot sikerült aktiváltatnunk, ami tartalmazott TV, telefon, és internet hozzáférést. Boldogság, és megnyugvás töltötte el a lelkét mindenkinek, ki ezt a szolgáltatást már nagyon várta, ugyanis ilyen körülményesen, ekkora káosz közepette csak akkor lehetett volna ilyen hosszú idő alatt ezt kivitelezni, ha mindennemű lakókörnyezettől elzárva élnénk, és dolgoznánk. Mondjuk, a holdon… A fővárosban – főleg úgy, hogy a bekötés helyszínétől 5, azaz öt méterre, a vállalkozás melletti családi házban évek óta üzemel egy hasonló szolgáltatásuk – elképzelhetetlennek kéne lenni ilyen hosszadalmas (nagyjából két hónapos) ügyintézésnek.

Még jó, hogy a HWSW, 2012. április 24-én arról tájékoztatta olvasóit, hogy a Magyar Telekom, Vendégváró csomaggal lepi meg a vendéglátóhelyeket (lásd: http://www.hwsw.hu/hirek/48364/magyar-telekom-t-home-mtva-olimpia-foci-teve-televizio-szorakozohely-kocsma.html ), ami az én részemre valami rejtélyes okból kivitelezhetetlen volt…

Eme boldogságos pillanatot követő második évben az üzleti szolgáltatásom hűség ideje lejárt, miről engem – mint előfizetőt – telefonon (és nem személyesen, mint ahogy az első, részemre megküldött jegyzőkönyvükben áll) tájékoztatott a Telekom egyik üzletkötője. Mivel az üzleti szolgáltatásuk ára a józan árazás határán is túl volt, felvetettem a kérdést, hogy van e arra esély, hogy az üzleti csomag üzleti státusza otthonira változzon, mire munkatársuk (üzletkötőjük) válasza pozitív volt, így elindítottuk a CSOMAGVÁLTÁST.

Hozzátenném az egész történethez – mint utólag kiderült – hogy teljesen feleslegesen fizettem két éven keresztül az üzleti szolgáltatásért, ugyanis mint vállalkozó, 2012 elejétől már otthoni szolgáltatást is igénybe vehettem volna, így az önökhöz két év alatt befizetett 455 742 Ft. jelentős részét megspórolhattam volna, de hát így jár az, aki nem koncentrál arra, hogy az ország legnagyobb kommunikációs vállalata épp milyen szolgáltatást akar rásózni.

Térjünk vissza a lényeghez.

2014 júliusában (vagy júniusában, de a körülményekre való tekintettel, itt már kezd bonyolódni a történet) a telefonos megkeresést követően, úgy gondoltam, hogy elindult a csomagváltás, tehát végre olcsóbb lesz a szolgáltatásuk. Augusztus 2-án meg is jelent a kapuban az egyik ügynökük (futáruk?), ki meghozta a OTTHONI előfizetés dokumentumait, s mikor én beinvitáltam volna, ő nem élt ezzel a lehetőséggel, ott a kertkapuban alá is írtam az aláírandó dokumentumokat. Nem gondoltam, hogy részletesen át kéne olvasnom, ugyanis a telefonon megbeszéltekhez igazodott a szerződés, ami tartalmazta az üzletkötővel megbeszélteket, azaz, a szerződés TV, telefon, internet szakaszaihoz tollal oda volt írva a csomag részeinek ára, tehát a havi befizetendő összeg. És ezzel úgy gondoltam, innentől minden rendben van. Tévedtem!

Két napra rá, augusztus 4-én kaptam egy sms-t, mi arról tájékoztatott, hogy a csomagváltással kapcsolatos technikai szereléseket (átkötés, bekötés, stb.) jönnének elvégezni, majd telefonos megbeszélésnek köszönhetően, augusztus 7-én meg is jelent egy szerelő, hogy elvégezze az ehhez kapcsolatos munkálatokat.

És az őrület elkezdődött… Vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!

2014 szeptemberében kaptam két csekket, ugyanarra a címre. Egy OTTHONI, és egy ÜZLETI előfizetéshez kapcsolódót. Mivel a csekk megérkezését követő pár hétben több fontos munkám is volt, így nem tudtam a történetre időt szakítani – nem mindig képes koncentrálni az ember túlhajszolt gyermeke a vele szerződésben lévő szolgáltatókra – így október elején, mikor ez a történet megismétlődött (tehát a dupla csekk, két szolgáltatásról egy helyen) felvettem az ügyfélszolgálatukkal a kapcsolatot, és bejelentettem eme anomáliát.

Hozzáteszem, hogy ez a bejelentés valahogy eltűnt a rendszerből, illetve csak egyszer köszönt vissza, de akkor is – állítólag – egy elgépelt jegyzőkönyvben. Azt is hozzátenném, hogy a CSOMAGVÁLTÁSSAL kapcsolatos telefonos egyeztetésünk hanganyaga is eltűnt, illetve meg sem született. Mivel nem vagyok jogász – és nem is szeretnék az lenni – nem tudom, hogy a fogyasztóvédelmi törvény 17/B. § (3) bekezdése , mi 2012. július 29-től előírja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat, ezen felül az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti kimenő telefonos kommunikációt is rögzíteni kell, egyedi azonosítószámmal kell ellátni, és öt évig meg kell őrizni, érvényes e a cégükre, az viszont biztos, hogy furcsállom a dolgot, de lépjünk tovább.

Fizetési felszólítások, újabb telefonhívások.

Októberben, mikor visszajelzést nem kaptam, ellenben fizetési felszólításokat találtam a postaládámban, ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot azzal kapcsolatban, hogy hol áll a történetem. Az én álláspontom az, és mindig is az volt, hogy fizetni akarok a szolgáltatásért, viszont nem tudtam eldönteni, hogy melyikért. A lejárt üzletiért, vagy az újonnan megkötött otthoniért? A jegyzőkönyvet ismét felvette az ügyfélszolgálat, mi kitöltése közben megbeszéltük, hogy épp melyik számlát fizessem be, a többit ő parkoló pályára teszi addig, míg pont nem kerül az ügy végére. Így is tettem. Befizettem az új szerződésemhez tartozó, otthoni csomag ügyfélszolgálatos által közölt egyenlegét.

Várjunk, vájunk, majd megérkezett a jegyzőkönyv.

Csaknem, az első bejelentésemet követő második hónapban, december elején megérkezett egy levelük, miben arról tájékoztattak, hogy egyrészt elnézést kérnek a késedelmes válaszadás miatt, és az október 2-án (fontos dátum!!!) érkezett megkereséssel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatnak:

  • Az ÜZLETI előfizetésemet nekem kell lemondanom
  • Késedelmes válaszadás miatt 12 000 Ft-ot jóváírnak a számlából (Ez is fontos, nem mindegy, hogy hol helyezkedik el a levélben ez a sor!)
  • Augusztus 1-től megkötött szerződésben valóban nincs HBO Pak csomag, ezért kikapcsolják, és nem számítanak kötbért (Na, ez egy új elem, erről eddig szó sem volt, ugyanis eszembe nem volt HBO csomagot kötni, az sem tudtam, hogy augusztustól ezt is számlázzák)
  • Majd a végén közlik, hogy az OTTHONI előfizetésemen túlfizetés mutatkozott, mi a soron következő számla végösszegét csökkenti.

Gratulálok annak az embernek, ki itt még tudja tartani a fonalat. Én lassan elvesztettem, és azzal fordultam telefonon keresztül az ügyfélszolgálathoz, a jegyzőkönyv kézhezvétele napján, hogy:

  • Miért kell lemondanom az ÜZLETI előfizetésemet, hiszen én csomagváltást követtem el, az aktuális előfizetési csomagom megszűnésekor?
  • Ezek szerint az üzleti előfizetésem augusztus 1. dátummal nem szűnt meg?
  • Hogy lehet egy üzletben két darab (TV, internet, telefon) előfizetés, hiszen egy telefonszámom van, két internetem, és két TV-m nem lehet, és ha lehetne is, hát ki az a hülye, ki ilyet tenne?
  • Melyik előfizetői csomagból vonják le a 12 000 Ft-ot?
  • Ha augusztus 7-én kiérkezett a Telekom szerelője, és ÜZLETI vonalról átkötött OTTHONI vonalra, akkor hogyan számlázhatnak egy olyan előfizetést, mihez nem kapcsolódik (FIZIKAILAG) szolgáltatás?

Erre a következő válaszokat kaptam:

  • Az üzleti csomagot minden esetben személyesen kell megszűntetni.
  • Az egyik probléma az volt, hogy én az ügyfélszolgálatokra OTTHONI ügyfél azonosítóval jelentkeztem be, és az OTTHONI csomag ügyfélszolgálata nem lát bele az ÜZLETI
  • A jegyzőkönyv első hivatkozási pontja az üzleti csomagra hivatkozik, a második (12 000 Ft. Jóváírás) viszont már az otthonira, de ezt csak az tudhatja, ki bennfentes, ugyanis ez egyáltalában nem világlik ki a dokumentumból.
  • Valószínűleg (és ez a legnagyobb anomália) az új csomag megkötését az OTTHONI ügyfélszolgálat végezte, ki nem tudta (???) lejelenteni az üzleti szolgáltatás megszűnését?

Itt álljunk meg egy pillanatra, mert tele lettünk logikai bukfencekkel! Ha az OTTHONI csomag ügyfélszolgálata nem lát bele az ÜZLETI csomagokba, akkor azzal a feltételezéssel élek, hogy az OTTHONI ügyfélszolgálat fel sem hívhatott júliusban azért, hogy lejárt a szerződésem, így mindenképp az ÜZLETI ügyfélszolgálattal kellett beszélnem, de ez visszanyomozhatatlan, mert az ehhez kapcsolódó hangfelvétel – az ügyfélszolgálat elmondása szerint – meg sem született.

Rátértünk még ezen kívül az első bejelentési dátumra ezzel az egész üggyel kapcsolatban, mivel ez egy nagyon fontos momentum, mire az ügyfélszolgálat egy október végi dátumot jelölt meg (talán 29-ét). Amikor én közöltem, hogy emlékem ezt a hónap elejére teszi, mit az első jegyzőkönyvben lévő, október 2-ai dátuma való hivatkozás is igazol, a válasz annyi volt, hogy valószínűleg a kollega elütötte, mert nincs a rendszerben, csak egy jegyzőkönyv, erről a történetről.

Ezt követően elindult az üzleti csomag lemondása, és az ezzel kapcsolatos információátadás, mi még több anomáliát képzett.

Az ügyfélszolgálat arról tájékoztatott, hogy a csomag felmondással megszűnik az üzlethez kapcsolt telefonszámom, és az új marad meg. Erre megkérdeztem azt, hogy milyen új, hiszen sehol, semmiféle dokumentumban, szerződésben, számlán nem szerepel új telefonszám?! Azt sem tudom, hogy mi az. Ebben segített. Megmondta. Négy hónap után. Megköszöntem.

A következő tájékoztatás, az üzleti csomaghoz rendelt eszközök leadásáról szólt, mit személyesen, vagy csomagként feladva kell teljesíteni.

Itt megint elakadtunk egy pillanatra, ugyanis – mivel valószínűleg az ország területén sem voltam – nem tudtam hirtelen megmondani, hogy augusztus 7-én, a kirendelt Telekom szerelő milyen munkálatokat végzett, milyen eszközöket hozott/vitt az új előfizetés aktiválásához, ugyanis a szerelést az üzletben lévő munkavállalóm felügyelte. Ez az a történet – úgy gondolom – amit nekem nem is kell tudnom. Az én dolgom odáig tart egy normálisan működő világban, hogy megkössem a szerződést, ellenőrizzem a szolgáltatás működését, majd havonta befizessem a szolgáltatásért járó összeget. Az, hogy e mögött milyen technológiai háttér, eszközpark, beszerelési metódusok vannak, ahhoz nekem nem kell, hogy közöm legyen, és nem is kívánok vele foglalkozni, a jövőben sem.

Még az ügyfélszolgálat sem tudta megmondani, hogy a kirendelt szerelő „csak” újra kábelezte a szolgáltatást, vagy az új szolgáltatáshoz hozott e új eszközöket is. Egy dolgot kijelentettem. Nekem nincs két beltéri egységem, és két WiFi routerem, a hozzájuk rendelt kiegészítő eszközökkel egyetemben. Ekkor jött a következő kérdésem, hogy akkor ugyan milyen eszközöket kéne leadni a szolgáltatás megszűnésekor? A válasz az volt, hogy nekem kéne megnéznem a Telekom szerelőjének, a munka elvégzése során elkészített munkalapját, illetve azt, hogy szerepel e rajta eszközcsere. Ha igen, akkor a lecserélt eszközöket, illetve/vagy az üzleti csomaghoz rendelt (idézem) „matáv feliratú csúnya kis dobozt”.

T. Telekom! Ezúton – és valószínűleg ez nem először fog elhangozni – jelentem ki felelősségem teljes tudatában, hogy egyáltalában nem vagyok hajlandó ellenőrizni azt, hogy az önök által kiküldött szerelő milyen munkálatokat, szereléseket, eszközcseréket végzett, mert ennek a dokumentumnak az eredeti példánya az önök szerelőjénél, az ott feljegyzett szerelési, és esetleges csere alkatrészek leírása, listája, az önök adatbázisában kell szerepeljen, méghozzá az én átvételi aláírásommal.

Majd jött a lényeg, ugyanis megkérdeztem, hogy az üzleti csomag felmondása – mit most teszünk meg, augusztus helyett – milyen dátumra szól, mire az ügyfélszolgálat azt az információt adta, hogy a bejelentést követő nyolcadik napon. Mire én felvetettem, hogy ezek szerint, az üzleti csomag augusztus-december közötti időszakát ki kéne fizetnem, és erre igenleges választ kaptam.

T. Telekom! Megjegyezném azt, hogy egy átlagos mentalitással rendelkező ember ebben a pillanatban lecsapja a telefon, bemegy az első ügyfélszolgálatra, és sorszámhúzás nélkül, a bejárathoz legközelebb eső ügyfélszolgálati munkatársukat üvöltve rángatja ki az ügyfélszolgálati pult mögül, de úgy néz ki, én még az átlagosnál is nagyobb nyugalmat tudok magamra erőltetni.

Szóval, megkértem a telefon túlvégén lévő kollégájukat, hogy jegyezze fel, az ÜZLETI csomag felmondása nem december végétől, hanem augusztus elsejétől, az új, OTTHONI szerződés megkötésének idejétől származtatik. Ő erre azt a válasz adta, hogy feljegyzi.

És akkor megérkezett a következő jegyzőkönyv…

2014.december.11-én érkezett, egy december 5-én keltezett levelük, miben az alábbi tájékoztatást közlik:

„A szolgáltatás lemondását Ön a következő dátummal kérte: 2014. december 05.”

Úgy érzem, hogy itt szakadt el a cérna!

Ezen a levelemen keresztül az alábbiakat jelentem ki a Magyar Telekom Nyrt.-nek, hátha találok olyat a cégüknél, aki képességeiben nincs korlátozva, így át tudja tekinteni, felfogni a történet abszurditását:

  • A szolgáltatás lemondását NEM december 5-ével kérem!
  • A szolgáltatás lemondása, az új előfizetésem (2014. augusztus 02.) indulásának dátuma!
  • A szolgáltatásukat 2014. augusztus 07-től igénybe sem tudtam volna venni, mert OTTHONI előfizetésre állították át a vonalat, miről a dokumentációknak önöknél kell lenni!
  • Két csomagot (üzleti, otthoni) – tudomásom szerint – NEM tudok használni a szolgáltatás helyszínén, egy szolgáltatáshoz kialakított eszközökkel. (Illetlen lenne úgy kifejezni magam, hogy „Egy madzag van, bazdki!”, így csak gondolom eme szavakat)
  • Szeptember hónapban, ennek az őrületnek hatására, az üzleti csomag augusztusi havidíja ki lett fizetve (mit röptében nem tudok visszaellenőrizni, mert hónapok óta nem üzemel az online ügyfélszolgálatuk, ahol ezek az adatok elérhetőek lennének), mit vissza akarok igényelni.
  • A gyorsabb ügyintézés érdekében nem kívánom azon idő, és energia megtérítését követelni a Magyar Telekom Nyrt.-től, amit ebbe a történetbe belefektettem.
  • 2015. január 1 dátummal, az új – OTTHONI – előfizetésem lemondását kérvényezem!

XXXXXX XXXXX
Budapest 2014.12.11
A nyilatkozatot az alábbi címzettek kapják:

10 Responses to Zap, és a Magyar Telekom – vagyis, hogy szopassuk halálra a már úgyis halálra szopatott vállalkozót…

  1. petike14 szerint:

    Majd azt is írd meg mit válaszoltak ezek a jóemberek, meg a hivatali jóemberek is.

    Azt hittem hogy csak egyedi esetem volt ennél Tonlájn, bocsi, – Magyar Telekom csoporttal abban a tekintetben hogy az egy udvarban, kb. 5 méteres távolságban lévő két külön épületben elhelyezendő net, tv, akármi és stb előfizetés / bekötési kívánságommal megoldhatatlan és bevehetetlen Mount Everest -et állítottam eléjük, így a XXI. században, de örömmel tapasztalom hogy nem 😉

    • Zaphod szerint:

      És nem hiszed el (mert én pl. nem hinném már el magamnak…), hogy ez a sztori, csak egy részlete annak, ami az elmúlt 30 hónapban végig küzdöttem a telekom szolgáltatókkal.
      Ők valamit kínálnak a piacon, én azt megveszem, havonta fizetek érte (csúnya pénzeket), mindenkinek a szerepe kurvára tiszta, és egyszer csak, valami francos bolygóösszeállás hatására összeszakad minden, és beindul egy olyan folyamat, hogy a végén előveszed Michael Douglas Összeomlás című filmjét, és elkezdesz jegyzetelni…

  2. petike 14 szerint:

    ….és mond, a tv-d adása is leszokott fagyni hosszú percekre ….lehetőleg a film legizgalmasabb részénél ?????

    Egyébként valóban van abban némi perverzen kéjes dolog és rejtett önképző / személyiség fejlesztő tréning érzet amikor úgy küldöd el őket a jóbüdi pi….-ba hogy közben mindvégig higgadt, kimért és választékos vagy : sokadik szenvedés után (megállapították hogy valóban rossza a vonal, belső vonalellenőrzést / javítást követően, helyszíni kiszállás, router és egyéb kütyük kicserélése és vezetékes majd átlövős megoldások felsorokoztatását követően minden maradt olyan használhatatlan mint volt (persze mivel hőségnyilatkozatot iratnak veled alá le sem tudsz lépni, de a minimális minőségi szolgáltatás az nuku) a kis hölgy a telefon (ez az egy működött hiba nélkül a 3 szolgáltatásból) a következőt tudta mondani :
    kapcsoljam ki a routert, húzzam ki – ugyan ezt tegyem meg a tv alatti főkütyüvel is – kapcsoljam vissza a routert, de a tv-s cuccot még ne várjak vele néhány percet – majd kapcsoljam be és ki számoljak el tízig – kapcsoljam be ismét és ha még most sem jó kapcsoljam ki…ismét számoljak el tízig és kapcsoljam be…..ezt ismételjem meg háromszor-négyszer amíg jó nem lesz és nem ág zölden mind a három led ……majd megkérdeztem, -oké, de a rózsafüzért balkézzel a jobb vagy jobbkézzel a bal vállam fölött dobjam-e e l magam mögé és esetleg hat vagy nyolc Miatyánkat mormoljak el magamban mindeközben (….)

    b@ssz, a XXI. századot tapossuk és az ország vezető netszolgáltatójának képviselője azt javasolja hogy bujkáljak az asztal alatt konnektorokat rángatva és tízig számolgassak el magamba és kapcsolgassam azt a sz@rt amit ő sózott rám…röhej !

  3. Zaphod szerint:

    Most egy kicsit felsírtam a röhögéstől… 😀 😀

    Bele kéne írni a Telekom szerződésbe, hogy mielőtt a kedves előfizető elkezdené használni a szolgáltatást, számoljon el tízig… 😀

    Ezt a szart (TV) főképp kis családomnak tartom fent, nekem csak a HBO GO “fontos” (pl. Newsroom, Trónok harca, Banshee, House of Lies, John Oliver Show, Ray Donovan, Penny Dreadful. Strike Back, Veep). De ha mégis kell, mert mondjuk NFL szezon van, vagy F1, WTCC, akkor elszámolok tízig 😀 , majd bekapcsolom, és akkor jön a nagy kék képernyő, hogy a rendszer több HD adást nem tud kiszolgálni, így vagy szóljak kis családom tagjainak, hogy inkább olvassanak könyvet, vagy találjak nem HD adást.

    Ami azért is kurvajó, mert pár év múlva már szinte csak HD adások lesznek, sőt, 2016-ra (bár remélem akkor már egyáltalában nem használom) már Ultra High Definition szolgáltatást akarnak bevezetni, mi kb. úgy néz majd ki, hogy bekapcsolod, ő meg megkér, hogy előbb számolj el tízig, majd keresd fel 250m-es körzetben az összes szomszédodat, és kérd meg őket szépen, hogy kapcsolják ki tévéjüket, mert elfogyott a sávszélességed ahhoz, hogy az épp futó pelenkareklámot 2160p, vagy 4320p-ben tudd nézni.

    Jah, a router itt is “lefagy”. Hetente egyszer tuti újraindítás. Idén nálam a harmadik (???) van. Elsőkén volt egy CISCO, mire kihívtam a szervizt, mert behalt (Csitt! Nem halt be, csak az idióta szerelő előbb cserélt cuccot, majd utána ellenőrzött, és javított kábel, és csatlakozó hegyeket azért, mert Ő okos….). Azt kicserélte egy D-Link-re, mit azóta utálok, mióta megjelent a gyártó a magyar piacon, és pár hónap múlva vissza is hívtam a szerelőt, hogy azt a szart addig vigye el, míg le nem tépem a kábelekről, és ki nem baszom az ablakon. Visszajött a CISCO, mi megy már pár hónapja, és egész jól…. ha az előtte, utána, meg amúgy a rajta áthaladó szolgáltatás is megfelelő lenne.

    Visszaolvasva a kommentet, tök úgy néz ki, mintha éjjel-nappal a TV előtt ülnék. Basszus…

  4. szerint:

    Én ebből egy kukkot sem értek. de azt hiszem, jobb is így. Január végére tervezzél kocsmát.

    • Zaphod szerint:

      Most képzeld el, hogy nekem is órákba telt összeszedni, és megírni ezt a levelet, amihez össze kellett raknom egy dossziényi anyagot, sms üzeneteket, leveleket, korlátozott emlékeket, mindenszart. Fejből már fel sem tudnám mondani ezt a sztorit, annyira szürreális.

      Okés, megbeszéltük! 😉

  5. petike14 szerint:

    “Én ebből egy kukkot sem értek.”

    …jó neked, irigyellek …… kérlek azonnal add meg a zinternet szolgáltatódat 😉

    • szerint:

      Digi. De azt hiszem, leginkább azért nem értem, mert nem nézek tévét, max havonta egyszer fél órát. A decemberi megvolt tegnap az NG Channelen mackók jöttek-mentek. 😉
      Anyázni persze szoktam, ha nem elég gyors a net, de más nem szokott lenni. (Amúgy asszem a net elég gyors, csak a gépem szar. 🙂 )

  6. […] egy keretes írás lesz, mert elfelejtettem befejezni ezt történetet, mit ha olvastál, akkor tudod miről van szó, ha nem, akkor ez az […]

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com