….szóval egy hét szabi után ismét a pályán.
Híreket olvasok. Asszonta a zorbánviktor, hogy annak kell visszafizetnie az államadósságot, aki azt felhalmozta.
Akkor szeretném most megkérni azt az × ezer politikust, és a hozzájuk tartozó szemetet az elmúlt 20 évből, hogy szépen álljanak oda a kasszához, és pengessenek.
No de hagyjuk… bár vannak még érdekes epizódok a múlt hétből. Példának okáért ott a semjén beszólása a „lelki Trianon begyógyításáról”, de ez is egy hosszadalmas téma.

Az van, hogy ilyenkor év végén, az ember gyermeke – vagyis én – számot vet az elmúlt évről. Bár ezt mindig az utolsó hétre hagyom, de most volt időm, és előkerültek a számlák, banki papírok, bevételek, kiadások, lehetett osztani, szorzani.

Mivel havi rendszerességgel $-ban is fizetek, rémisztően jól bemutatták a számok, hogy ebben az évben miként alakult a pénzünk. Tök érdekes – nekem –, amikor a köcsögök kihúznak a parlamentből, hogy elverjék nyaralásra azt a pénzt, amit mi fizetünk nekik, és amiért tulajdonképp nem dolgoztak meg, milyen „jól” helyrejött a forint. Amint visszajöttek, elkezdett rekordokat döntögetni a $ árfolyama. Szupi… Tán ott kellett volna maradni az összes rohadéknak, hol épp áztatta a seggét. Nem? De!

Aztán az is kiderült, hogy ugyan én ritkán nyaralok, de akkor legalább rohadt drágán. Viszont sosem csinálnám másként.

Meg volt a számlámon egy anomália, mire nem igazán jöttem rá. Asszongya, hogy kamat/tőke módosítás, és küld 100rongyot. Másnap meg visszavonja. De most miééé? Hát nem jár? Mindegy, merüljön a feledés homályába…

Ilyen dolgok vannak mostanság.

Jah, és végre megújul a youtube. Láttad? És, érdekel?

Aki meg nem látta volna a Totalcar vasárnapi adását, annak Karotta elmeséli azt,  hogy nem azért lett ikon a Type-R (jó, a sznoboknak lehet nem kell oda kötőjel) név, mert valami hülye autós újságíró egyszer így aposztrofálta, hanem mert tényleg az. Noh, ettől én még azért sorfalat állítanék az elmúlt 15év összes Honda tervezőjéből, fejlesztések irányvonalát megkomponáló vezetőjéből, és egyenként lőném őket a Dunába. De ezt hagyjuk. Sosem jönnek már vissza azok a gyönyörű 80-90-es évek, amikor még tudtak, és szerettek is autókat gyártani.

Hogy nem beszélek hülyeségeket, itt egy apró szösszenet.

1989-ben hozta ki a Honda azt a csodaszámba menő 1.6 literes, B16A1-es számmal ellátott motort, mit bepakolt egy kasztniba, és össz. súlyra nyomott az egész kóceráj 941 kilót. Lehet itt arányokat számolni, sőt, a lényeg mindig ez, tehát ez úgy néz ki, hogy egy kilóra 0,166 LE jutott, vaaagy, egy literre 98 LE. 22 év múlva, 2011-ben megjelent az állítólagos CRX utód, a CRZ, minek egy kilóját 0,105 LE mozgatja, vaaagy, egy literre 82 LE jut. Szerintem a mai napig rejtély az, hogy miben utód az utód… nem is beszélve az árról, hiszen ha a 90-es években a CRX a bányászok megfizethető árú sportkocsija volt, ma a CRZ ára 6,5milla, mi felkúszhat 7,5-ig is, tehát a célközönség azzá alakult, akit a bányászok minden körülmények között marhára utálnak.

Akartam még valamit, de elfelejtettem… Majd holnap.

Facebook Twitter Tumblr

One Response to Őőőő….

  1. Krisz szerint:

    Biztos a másik szuper vasárnapi tévéműsorról akartál még írni 😉

Leave a Reply to KriszCancel reply

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com