Mit akartam… hümmm… Politikai volt…. asszem…

Ja, igen! még délután lapozgattam a Narancsot, és van benne szavazás a zúj magyar légitársaság nevére. Természetesen első helyen van a Millenium Falcon. Arra tessenek klikkelni!!!

….de aztán belegondoltam, hogy valami (mi nem?) hibádzik a hírekben. Mert a zúj magyar légitársaság nevéből ki vagyon hagyódva a “nemzeti”. E cím nélkül meg itthon semmi nem lehet kitáblázva, szóval ha a kormányunk egy újabb lehetetlen elmebetegségre szánná el magát (lehetetlen nincs magyarországon, csak kevés képzelőerő), akkor tessenek nemzetivé tenni az a sólymot!

Más!

A T-Home-nak most segítek egy kicsit, mert bizonyára le vannak terhelve mindenféle olyan dologgal, mi kapcsolatos a sok munkával, a recesszióval, megszorításokkal, emberhiánnyal, prezentációküldözgetéssel, grafikonokkal, meg faszveréssel.

Az alábbi levelet június 22-én küldtem a fasza kis ügyfélszolgálatra:

T. T-Home ügyfélszolgálat.
Pár hete az egyik kollégájuk telefonon értesített, és egyben örömmel jelentette be, hogy egyrészt kiemelt ügyfélként kezelnek, másrészt eljött az idő, hogy megújítsam az IPTV-hez tartozó csatornakínálatot, miben szerepel a HBO MaxPak csomag.
Mire én bólintottam, hogy persze, hogyne újítanánk. Az adatok felvétele után búcsúztunk, mindenki ment a dolgára.
Ezen a héten a csatornakínálatból eltűnt a két Cinemax csatorna, majd csütörtökön már nem lehetett belépni a HBO GO szolgáltatásba. Mire felhívtam az ügyfélszolgálatot, hol közölték, valószínűleg a kolléga rosszul vette fel az adatokat, így nincs MaxPak előfizetésem, de ha szeretném, akkor visszaállítják az eredeti állapotot, viszont valószínű, hogy a HBO GO regisztrációm elveszett, ahhoz egy újat kell létrehozni.

Gondoltam….

Viszont arra nem gondoltam, hogy ma a GO regisztrációt követően a rendszer nem fog beengedni, mivel azokon az eszközökön akarom igénybe venni a szolgáltatást, amiken a megszűnt regisztrációm előtt igénybe vettem.
„Hiba Más által foglalt eszköz” az üzenet a belépésemet követően.
Mivel sem új noteszgépet, sem új telefont nem vagyok hajlandó venni, és gondolom önök sem szállnak be az új eszközeim megvásárlásba, ezért kérem a régi regisztrációm által felvett eszközök törlését a rendszerből, vagy bármilyen más megoldást arra, hogy tudjam használni a HBO GO szolgáltatást.
Üdvözlettel:

Azt erre kaptam egy ilyet, még aznap:

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését, ezúton igazoljuk vissza, hogy ügyfélszolgálatunk fogadta e-mail üzenetét.
A levelében foglaltak megválaszolásáig szíves türelmét kérjük.
Kérjük, erre a levélre ne válaszoljon!

Tisztelettel:
Magyar Telekom Nyrt.

Ma van július 8. Megválaszolom, jó!? A saját kérdésemet… Meg felcímkézem a posztot, hátha ebbe belefut még valami más szerencsétlen is, így egy kalap alatt gyakorlom az írást, és elvégzem a munkátokat is, oké?

Szóval, ha belefutsz abba, hogy egy barom a szolgáltatódnál törli azt a regisztrációt, ami szükséges ahhoz, hogy a HBO GO azonosítson, akkor csináld a következőket:

– Lebaszod azt a faszt, megvárod, míg sűrűn bocsánatot kér, majd egy pár óra múltán (hogy miért tart eddig ne kérdezd. valószínűleg nem széles sávon közlekedik az információ, hanem ajánlott levélben) újra regisztrálsz a HBO-nál.

– A regisztráció végén közli a cucc, hogy azon az eszközön, amit használsz – amin eddig is használtad – nem engedélyezett a használat, hiszen az kapcsolódik egy másik regisztrációhoz.

– Hülyét kapsz, és azon gondolkozol, hogy ebből a végtelen ciklusból nem lehet kikeveredni, hiszen a régivel nem léphetsz be – megszűnés okán – , szóval nem törölheted az eszközeid, az új regisztráció meg nem enged semmit, hiszen ilyen cucc, mint a tiéd, már van a rendszerben, de megtalálod ezt a posztot, ééééééssss, belépsz közvetlenül erre a linkre hol megkerülöd a házat, itt már enged a régi (!!!) jelszavaddal belépni, törölheted a felvett eszközöket, és kerek 4 óra múlva az új regisztrációddal felveheted a géped, táblagéped, telefonod, akármid.

Szupi, nem?

Nah, el innen! Még át kéne néznem a hétvégi Velodrom Millenáris képeit…

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com