A mai reggelen bővítsük a ciki kategóriát pl. azzal, hogy elsikálták a TopGear második, budapesti felvonását a szervezők. Halálosan kínos. Pokoli, 300 milliós nézettséggel rendelkező autós magazin, mi idelátogatása azzal ér fel, mintha a pápa negyedévente beköszönne a magyar királyi udvarba. Erre mi történik? Nem kell a népnek. Egek!

Az elmúlt két év alatt volt egy pár fiaskóm, mire nem vagyok büszke. Azon töprengtem, hogy vajon mit csinálhattam rosszul. Megszületett az ötlet, volt hozzá reklám, hirdetés, csalogatás, de mindez pont annyit jelentett, mintha egy üres vödörbe kiabálnék. Ilyenkor azt mondja az ember gyermeke, hogy rossz volt a nyelvezet, a megszólítás, az időpont, az időjárás, maga a környezet, meg úgy az egész koncepció. Tutiszáz – hisz ez is egy szakma – hogy valami nem jól sikerült, ezt tanulni kell, ebbe időt, energiát, jelentős összeget kell befektetni, és akkor jön a siker.

Jön a lófaszt!

Ez magyarország, hol még az autós istenek, azaz Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May sem képes kétszer megtölteni egy rühes stadiont. Sőt, ha ránézel az eladásokra, akkor még egyet is alig. Ez szörnyű! Akkor mit akarok én, aki hetente több min 300 millióval kevesebb rajongóval rendelkezik?

Azt hiszem, a magyar értelmező kéziszótár „apátia” értelmezését lassan át lehetne írni…

Top-Gear-top-gear-25480329-1280-1024

Facebook Twitter Tumblr
Tagged with →  

One Response to Magyaros apátia – TopGear

  1. Sir Artemon szerint:

    Foci VB, pénztárca, letölthető a netről, a roadshow és a műsor közti különbségek bemutatásának hiánya, a műsor népszerűsége nem a tv miatt van, a tv nem reklámozta, stb. Ez a műsor a luxus netovábbja, minőségben is, és a magyar utál minden luxust. Vagy távol tartja magát tőle, és gőgösen megveti, vagy retteg tőle, és megszállottan üldözi, vagy a sarokban visít tőle… Nem sorolom. Nekünk nincs most pénzünk rá, és vérzik a szívem érte..

Leave a Reply

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com