Drágáim!

Több mint egy hónapja várok arra, hogy valakinek leessen, bezony lejárt a hűségidőm, és mint 13 éven keresztül, most is rám csörögjetek valami csábító ajánlattal.

Az nagyon fasza, hogy összeraktátok a RED csomagokat, és elsikáltátok mo-n elsőként a roaming díjakat, bár mindenkinek kötelezően el kell olvasni ehhez a szerződési feltételeket, de ezen ugorjunk át.

A csábító ajánlat elmaradt. Ugyanis lassan itt az ideje a készülékváltásnak (használnék én még mindig 366-os Celeront, windows 98SE-vel, meg woodoo kártyával, de nem lehet), és erre az látom, hogy…

  • az egyetlen telefonnal – mit megvehetek – azt tettétek, hogy a hivatalos ár főlé pozicionáltátok 43 090 Ft-al,
  • majd ebből – megköszönve, hogy kiemelten hűséges vagyok – adtok 13 000 forintnyi kedvezményt,
  • bónuszként – mivel online rendelném – még hozzácsaptok 25 ezret.

Így lészen a készülék 5090 Ft-al drágább, mint a hivatalos kereskedőnél.

Szóval, ti, mint a világ második legnagyobb mobilszolgáltatója, kinek egy évvel ezelőtti pénzügyi jelentéséből kitűnik, hogy 2%-al magasabb osztalékot fizettek a részvényeseknek, majd’ 9 milliárd fontot (3 663 000 000 000 Ft.) terveztetek beruházásra 2015-16 évben, arra nem vagytok képesek, hogy a HŰSÉGES előfizetőknek, megköszönjétek gazdagságotokat, inkább átbasszátok őket trükkös akcióknak szánt faszságokkal, mi által még többet kerestek a telefonokon, mint azok, kiknek baszom összegeket kell befektetniük ahhoz, hogy ezen készülék eladási szabályainak megfeleljenek.

Csókoltatlak titeket!

Előre a vásárlói bizalom megerősítésére kikövezett úton!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com