A kellékek:

  • Egy, azaz 1db. agy, minek jelenlétét úgy lehet érzékelni, hogy amikor a levest szürcsöljük, akkor nem bökjük szemen magunkat a kanállal.

Ennyi. Ennyi bőven elég ahhoz, hogy ezt követően odaálljunk a tükör elé, belebámuljunk, és épelméjűségünk maximális tudatában kijelentsük:

Meg fogunk fújni 1,2 milliárd forintot, ezzel megsemmisítjük az életünk azon részét, mi a születésünk, és tolvajlásunk között felépült, és ezek tökéletes tudatában kidolgozzuk azon részleteket, mik nélkül sorsunk a rácsok mögött pecsételődik megfele.

Első pont. Előkészítés:

  • Legyünk jók. Annyira, hogy bármely hatóság nyugodt szívvel bizonyítja, mi jók vagyunk, és ezt hivatalos papíron is meri vállalni.
  • Légyen nekünk szellemi befektetésünk. Essünk be az első angolórára, mert ugyebár a nyelv…. szóval, a Kajmán-szigetek – nagy valószínűséggel – egyik banktisztviselője sem érti meg magyarul azt a mondatot, hogy „Beraknék ide 1,2 milliárdot, és ennek 10%-át megkapod, ha nem ugatod el!”
  • Végezzük el azon tanfolyamokat, amik feljogosítanak minket arra, hogy pénzt őrizzünk, méghozzá nagy tételben.
  • Írjuk be a googűlbe, hogy „Tengeri hajóvezetői tanfolyamok” majd irány a „ziskolapad”, illetve az Adria.
  • Mindeközben vállaljunk munkát valamely pénzszállító cégnél.
  • Legyen egy bankszámlánk, mihez jár egy hitelkártya szerződés, lehetőleg nagy kerettel.
  • Legyen egy hamis útlevelünk, és jogosítványunk. Régen sem volt nehéz megszerezni, ma sem lehetetlen (talán kell elő kéne keresnem pár régi telefonszámot, és a harmadik-negyedik elvezetne az emberhez, ki elvezet az emberhez, aki tudja hol van az ember, ki ilyeneket csinál), de mivel biztonsági őrök között élsz már, és ők ugyebár nem most léptek ki az oviból, nomeg az apuci sem elkülönített milliomos csemeteként nevelgette őket, óvva a külvilág zajától, ezért minimum minden ötödiknek van egy telefonszáma valami emberhez.
  • Legyen 5-6 netes bankszámlánk.
  • Menjünk be egy netkávézóba, irány Svédország, ott is a hajókereskedések weblapjai, és nézzünk ki egy 25-30 éves tengerjáró csónakot – lehetőleg Malmö környékén – , majd vegyük fel a kapcsolatot az eladóval, és utaljuk át a hajóra az előleget, természetesen nem közvetlen a hitelkártyánkról, mert okosak vagyunk, és több bankszámlán előtte megjárattuk a zsét, míg az megérkezett az eladóhoz.
  • Legyen egy tucatautónk. Egy Opel, vagy egy WV, vagy valami. Egy olyan vas, ami újszerű, bármely lakótelepi parkolóban találsz belőle legalább négyet, és gond nélkül 16 órán belül elmegy 1200 km-t.
  • És végül, de nem utolsó sorban, tanuljunk meg kussolni.

Eddig beleraktál 4évet, és vagy három millát a buliba. Sokat kellett tanulnod, be kellett illeszkedned a társulatba, kik nagy pénzeket őriznek, egyre enerváltabban.

Második pont. Kivitelezés:

  • Egy szép kedd hajnalon, mikor még setét van, egy nagy levegő kíséretében, és azzal a tudattal, hogy márpedig most kurvasok lé érkezik, amivel te távozni készülsz, idd meg az első kávéd, gyűrd le a gyomorideget, és irány az autó, majd a parkoló, hol van egy ugyanolyan verda, mint a tiéd, és rendszámtábla csere, majd irány egy másik parkoló, és megint rendszámtáblacsere. (A yard az első trükk felfedezésénél vigyorog, hogy nem sikerült átverned, a másodiknál kezd hülyét kapni…)
  • Már tudod, hogy hol dobod el a szolgálati vasat, hol pakolod át a lét, szóval ott leparkolod a verdád, és bebékávézol a melóba.
  • Akció megvan. Gyors vagy, de nem feltűnő, így már kifelé tartasz a városból, mire leadják a körözést, irány a szlovákok, majd fel egészen a lengyelországi Świnoujście.
  • 16 óra alatt megteszed az utat, csak tankolsz, illetve külsőt változtatsz, az új papírjaidhoz igazodva, tehát ha eddig nem voltál szemüveges, akkor most leszel, ha barna voltál, akkor most kiszőkülsz.
  • A kikötőben veszel egy mobilt, felhívod a svéd hajókereskedőt, és közlöd mennyi idő múlva kötsz ki Malmőben, legyen a csónak tankolva, előkészítve.
  • Alszol, mert van 5órád….
  • Érkezel, mosolyogsz, kipengeted készpénzben a maradék zsetont, a hajó GPS-e megtervezi az útvonalad, és irány Rotterdam.
  • Rotterdamban mindenképp hajót kell cserélned, hiszen 2-3 nap, és hozzájutnak a hitelkártyádról elveszett pénz útjához, onnan a hajód adataihoz, szóval gyorsban szabadulni kell tőle. Ha eddig nem tetted meg, akkor útközben megállhatsz a dánoknál, és körbenézhetsz a holland hajókínálatban.
  • Rotterdamból irány Madeira, onnan át a Salamon-szigetekre, majd irány repülővel, vagy hajóval a Kajmán-szigetekre.
  • Bankolsz.
  • Visszarepülsz Jamaicára, vagy Haitire, majd kiveszel egy szobát valami luxusban, veszel egy noteszgépet, kérsz egy kibaszott koktélt a pincértől, majd megnézed azt a listát, min fel vannak sorolva azok az országok, ahol nincs kiadatási egyezmény magyarországgal, és vidáman, megkönnyebbülve elkezdesz válogatni.

Bónusz:
Egy hét múlva elindul egy, még otthon megírt időzített levél az orbanviktor@orbanviktor.hu –ra, miben csak annyi áll:

Köszi!

Tagged with →  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com