Mert az!

Figyelj, tegnap azt mondtam, hogy igen, akkor is lefaragok 20rongyot a jövő havi számláimból, ha kiönt a Duna, és elmossa az összes utat a multik ügyfélszolgálataihoz, mit zulu harcosok védenek mérgezett lándzsákkal, hogy be ne jussanak az ügyfelek.

Két szolgáltató, nevezzük nevükön; Yodafon, és nagyTestvír.Zap be, asztalhoz / pulthoz leül /támaszt, majd közli, hogy most faragunk. Nem játssza a hülyét, mert hülye, tehát fingja sincs a különböző csomagokról, akciókról, lehetőségekről, de nem is akar tudni róluk. Egyszerűen nem férkőzik be az agyába eme információ. A túloldalt komoly, magázódó stílus, mitől történetünk hőse a falnak megy, de nem adja fel elveit, akkor sem fogja lemagázni a vele egykorú, vagy fiatalabb srácokat, csajokat. És akkor magyaráznak, mutatnak, elemeznek (kiscsaj néz ki a fejéből, mikor azt látja, hogy múlt hónapban 14db. telefonhívásom volt, és 17db. sms-em), minek eredménye csupán csak holmi közönyösségnek álcázott érthetetlenség, majd mindezt megunva, kifejtés arról, hogy teljesen kínai az összes mondatuk, és csak árakat mondjanak. Siker! Totális. Lényeg a lényeg, gyorsabban lehetett elintézni az egészet, minthogy ez ember gyermeke reggel 10órakor átjusson a kispesti europarktól, a 14ker. Dévényi útra. Ha ezt valaki 10évvel ezelőtt mondja, hát én előbb szemen köpöm – mert hazudik – majd kiröhögöm.

És miért félig üres?

Legyen most az, hogy megosztom a tegnapi sms üzeneteimet a nagyvilággal.

9:50 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az általad kért szolgáltatást aktiváltuk. Vodafone

Zap félmosoly, bölcs bólogat.

11:35 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(???)

11:53 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Nah… vegyél vissza)

12:21 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Haggyámáááá!!! Ha a nőm lennél, most rúgnálak ki!)

12:36 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Telefon felkap, 1270 hív, nyomja meg a…és a, # gombbal visszatérhe…, nyomja meg a… AGGYÁMÁÁÁ EGY EMBERT, KÖCSÖG! Letesz, leszar.)

12:54 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Telefon felkap, 1270 hív, nyomja meg a… # vissza, nyomja meg….nyomja meg…nyomja meg…. ANYÁD!

– Jó napot kívánok! XY vagyok, miben segíthetek?

– Ben voltam, átírattam, aláírtam, most sms, HELP, faszom kivan!

– Nézem, nem találok hibát. Pillanat… Még egy kis türelem… Pillanat… Még nézem… Úgy látom minden rendben. Ha probléma van a szolgáltatással, NET-el, akkor várjuk hívását.

Kösz! Hello!)

13:12 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Fel a netre mobillal, műxik. Be a netes üf-re, agyi ödéma lép fel a voda weblapjától, megtalál aktív, inaktív dolgokat, minden rendben)

13:28 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Megöllek, geci!)

13:49 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Kikapcsolnálak te rohadék, de várok egy telefont!)

14:15 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Anyád!)

14:45 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Megőrülök! Be akarod hozni az év elmarad, bejövő üzenetmennyiségét? Szarul csinálod! Nem azt írod, mit szeretnék olvasni!)

15:33 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Holnap bemegyek, és megölök valakit!)

16:12 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(Kapd be!)

16:59 – Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy az általad kért szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük hívd a 1270-es ügyfélszolgálati vonalat! Vodafone

(……)

Utózmány…

Jóreggelt Magyarország!

8 Responses to Félig üres…

  1. Sir Artemon szerint:

    Én az elmúlt 3 napban a telenortól kaptam kb. 20 sms-t azzal a szöveggel, hogy Telenor. Nagyon örültem neki. Mi bajuk van ezeknek?

  2. Zaphod szerint:

    Nehogy elfelejtsd mi az új nevük… 😉

  3. Thiliell szerint:

    Hát, kapják be. Rosszabb, mint egy hibás vibrátor… :U
    Bár, fogalmam sincs, az milyen, de csak rosszabb lehet. 😀

  4. Zaphod szerint:

    Pedig már majdnem rákérdeztem, hogy az meg milyen! 😀

  5. Thiliell szerint:

    @Zaphod Szerencsére minimálisan szorulok rá elektromos eszközökre. Én megelégszem azzal, amit a Természet ad nekem… 😀

  6. Zaphod szerint:

    😀 Erre mondja néha egy nagyon fontos ember az életemben a következőt: “Azért legyenek titkaink egymás előtt!”
    😀

  7. Thiliell szerint:

    @Zaphod B. csak ennyit szokott: Too much information. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com